Hebben jullie weleens dat je wat zegt...

Discussie in 'De lounge' gestart door Essenhout, 18 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Momisake

Momisake Fanatiek lid

27 jul 2010
    1.641
    173
    63
    Vrouw
    Hahahaha ik had op de grond gelegen van het lachen, en ik zou niet meer bij komen.

2. Wilma

Wilma VIP lid

22 mei 2006
    6.396
    1
    0
    Uithoorn

DAT doe ik zooooo vaak heh! (tegen vreemden EN paspoppen ook trouwens) En dan heb ik nog zo'n leuke vent die dan van een afstandje zich helemaal rot staat te lachen ook nog ;)

3. Roes

Roes Fanatiek lid

9 okt 2009
    1.791
    0
    0
    woonbeg voor jongeren met een verst beperking
    Gelderland
    of ik dat WELEENS heb??? jeemig..ik wou dat het minder werd...ik kan er zo een heel partij opnoemen.
    * Ik heb weleens zo'n complimentendag, dan maak ik graag complimentjes aan mensen..zo ook een keer bij de tandarts (wanneer krijgt zo;n iemand nou een compliment?) ik kreeg een verdoving en die deed mij helemaal geen pijn. Na de behandeling gaf ik de man een hand en zei "dank u wel, u heeft lekker gespoten" en dat met een half zakkende mond en uitlopende speeksel. De man keek me aan en schoot compleet in de lach!! Nou daar stond ik dan............
    * zo heb ik ook de halve markt rondgestruind hand in hand met een onbekende man van rond de 80. Ik pakte zonder te kijken de man zijn hand vast ipv mijn man..beide heren hebben het enorm naar hun zin gehad..

en zo kank wel doorgaan.........bloos...........

4. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    Hahaha, ik ben lerares aardrijkskunde en ik kom heel vaak van dat soort verhaspelingen tegen ;). Maar soms is het niet leuk, want dan hebben ze gewoon niet geleerd ... maar dat zie je dan wel terug in de toets ;)

5. 1234

1234 Niet meer actief

Hahahaa.... :D

6. VrouwtjeRomy

VrouwtjeRomy Niet meer actief

serieus meiden, ik lig echt helemaal in een deuk van het laggen hier... tranen rollen over mn wangen!!

7. glimworm

glimworm Niet meer actief

Ow zo heb ik ook een paar jaar geleden een flinke bliunder gemaakt

Op de afdeling waar ik toen werkte (orderpicken in een magazijn) hielp een collega van een andere afdeling bij ons om de vele orders weg te werken.
    Het waren niet alleen veel orders, ze waren ook erg groot.
    Ik keek toevallig even met welke order hij bezig was en zei toen ook"
    Goh, jij hebt ook een grote he?" :):):):D:D
    Nog voor ik het zinnetje helemaal gezegd had voelde ik de schaamte al opkomen.
    Volgens mij had hij hem niet door, hij zei er iig niks van
    Maar elke keer als ik er aan denk schiet ik weer heel hard in de lach

8. TriCo77

TriCo77 Fanatiek lid

10 mrt 2006
    1.591
    0
    36
    ik geloof dat er wel iemand is die dit topic niet leuk vind.
    mijn oudste zoon ligt met zijn nintendo lekker tegen me aan, maar ik probeer mijn lachen in te houden en zit hier echt te schudden, en hij maar steeds vragen wat is er mama?
    sommige dingen kan ik toch echt niet voorlezen..:)

9. Essenhout

Essenhout Niet meer actief

Hahahahhaah ik lach me suf.
    Ik had een klasgenootje, toen ik een jaar of 11 was.
    Dat meisje had een begravenis gehad, begint ze doodleuk te vertellen ja ik zat daar zo van "tututudum, tututudum"
    Als in het trouwpaar dat binnen komt lopen.

Ze had zich ook vergist daarin. Kan gebeuren denk ik dan maar...

10. Yummy

Yummy Fanatiek lid

7 jan 2011
    4.571
    8
    38
    Brabant
    O en het vorige semester hadden we een erg lastig tentamen gehad. We zitten na een tentamen altijd nog even in een cafe en zij komt binnen en zegt: "Zijn jullie klaargekomen?"

Waarop wij haar allemaal een beetje duf aankeken en toen ontzettend moesten lachen. Ze bedoelde natuurlijk te vragen of we het tentamen af gekregen hadden maar gebruikte de verkeerde zin haha.

11. glimworm

glimworm Niet meer actief

leuke woordspeling ook! :D

12. VrouwtjeRomy

wat geweldig dat je dat ook ziet hahaha was me nog niet eens op gevallen!! :p

13. annie83

annie83 Lid

6 jul 2010
    72
    0
    0
    NULL
    Gld.
    die van de witte jas en de spuit is gaaf!

14. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.068
    3.862
    113
    Haha, dat 'sorry' zeggen tegen een paspop heb ik ook eens gedaan!

Ik belde een tijdje geleden op en moest de heer Huppeldepup spreken. Neemt een assistente op en antwoord dat hij nog bezig was en rond een uur of 12 wel afgewerkt zou zijn. Tssssj, ik moest echt mijn lachen inhouden.

15. SYRV

SYRV Fanatiek lid

29 nov 2009
    3.133
    453
    83
    Ohja, die versprekingen heb ik regelmatig helaas;)

Laatst ook, mijn vriendin was naar een begravenis geweest. Na de begravenis belt ze me op, en ik vraag met mijn domme kop: En hoe was de bevalling? Pff..kon mezelf wel voor mn kop slaan..! Ze antwoorde trouwens vervolgens heel droog: Ach ja, ben wel wat ingescheurd, maar het ging prima:p

Of die keer dat ik met een vriendin bij de kapper zat. Ze buigt naar voren om iets te pakken, dus ik kon precies op haar hoofd kijken. Het viel me op dat haar hoofdhuid erg rood was. Vraag ik aan haar (nogal hard) Goh, heb je altijd zo'n rode voorhuid?De hele kapperszaak lag dubbel..:D

16. VrouwtjeRomy

oooh stoppen nu hoor ik krijg buikpijn van het lachen nu hahahhahaha. ik wil mn vent een van jullie verhalen vertellen maar ik krijg het niet voor elkaar zit alleen maar te lachen en de tranen rollen over mn wangen :D

17. 1234

1234 Niet meer actief

Ik vroeg een keer aan een familielid:

"Wil je slappe of stijve thee?"

:)

18. SYRV

SYRV Fanatiek lid

29 nov 2009
    3.133
    453
    83
    Hmm stijve thee! Dat lijkt me wel wat:D Heb je toevallig het recept voor me?

19. Char1983

Char1983 Fanatiek lid

19 feb 2011
    3.447
    21
    38
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Leuk om te lezen van iedereen ben ik dus niet de enige die zulke dingen zeg/doe...

Ik heb een tijdje een eigen winkel gehad Tabakzaak waar ik dus ook een ouderwetse pijp verkocht...Ik dacht laat ik eens reclame maken.
    Dus wat schrijf ik op "Pijpen 15 euro" vervolgens komt er een bouwvakker binnen en leest dat dus en die kijkt me aan en begint te lachen zegt ie zo zo jij bent niet duur met een knipoog!
    hahaha ik lees het zelf ook nog eens...En ik denk oeps! dat had ik zo niet op moeten schrijven!!!

Zo zaten wij dus van de winter terwijl er een dik pak sneeuw lag in de auto.We waren al een keer een sneeuwschuiver tegen gekomen op de snelweg...Maar toen zag ik in de verte iets langs met grote lampen aankomen...Dus ik roep zonder verder te kijken en na te denken "H daar komen veel sneeuwschuivers aan achter elkaar nog wel!" Dus mijn vriend en schoonmoeder kijken...En ja hoor het was gewoon een trein! tja....

Wat ook erg is dat je iemand feliciteerd inplaats van condoleerd! dom dom dom....

20. mama van Marit

mama van Marit Niet meer actief

Een vriendin die net binnen kwam (in een huiskamer vol visite) vertellen: zooooo hey wat heb jij gedaan? Ben je aan het plamuren geweest? En het kwam er een beetje heel erg te hard uit. (maar ze zag er oranje van hoor!)
    1 van onze patienten had bretels. Ik zeg tegen hem doe je de jaretels zelf even aan.........(was al zo'n heerlijke viespeuk )

Deel Deze Pagina