Hebben jullie weleens dat je wat zegt...

Discussie in 'De lounge' gestart door Essenhout, 18 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 1234

1234 Niet meer actief

Nee helaas, moet je teleurstellen...;)

2. VrouwtjeRomy

VrouwtjeRomy Niet meer actief

OMG hahahahaha geweeeeldig

3. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    hahaha pijpen 15 euro, ik lig dubbel :D

4. NooNoo

NooNoo VIP lid

18 jul 2010
    5.422
    1
    0
    Mooie anekdotes zitten er tussen :D

Ik bedacht me net nog dat ik eens de dierenambulance heb gebeld nadat één van mijn katten een jong mereltje had gegrepen.
    Zo zielig, beestje kon bijna niks meer en had duidelijk last van z'n pootje. Zeg ik tegen die man: ja en hij heeft volgensmij ook last van z'n rechter achterpootje.
    (hoeveel pootjes heeft een vogel ook alweer NooNoo, goedzo!)

5. MHMW

MHMW Niet meer actief

Hahaha, wat een leuk topic dit zeg ! Lig helemaal in een deuk, manlief snapt er niks van. Twee jaar geleden zat ik bij mijn vaste kapper in de stoel, hij was net vader geworden en verteld vol trots dat zijn zoon Max heet. Voordat ik er erg in had, floepte ik eruit: Oh, dat vind ik zo'n lelijke naam voor een kind. Is echt een hondennaam. Ohoh, je had zijn gezicht moeten zien :)

6. MHMW

MHMW Niet meer actief

Toen ik net bij mijn vriend was, was ik aan het dollen met mijn zwager. Hij maakte een opmerking over mijn uiterlijk. Voordat ik het doorhad, maakte ik de opmerking terug: Je zou willen dat je zo'n knappe meid had als je broer. Terwijl mijn schoonzusje ernaast stond :) Gelukkig begreep ze ook wel, dat ik het echt niet gemeen bedoelde en dat het echt flauwekul was. Maar heb wel tig keer sorry gezegd :D

7. Katalaya

Katalaya Fanatiek lid

3 jan 2009
    4.937
    4
    38
    Pubertemmer
    In een vogelkooitje
    Laatst liep er een belangrijke bobo-in-maatpak rond op ons werk.
    Ik liep net met een gebakje voorbij.

Bobo zegt 'Dat ziet er lekker uit..!'
    Ik zeg: 'Ja, en het gebakje ook.'

Ehm...

8. NooNoo

NooNoo VIP lid

18 jul 2010
    5.422
    1
    0
    Whaa neeee!
    Ben je niet heel hard weg gerend? :D

9. mvthijs

mvthijs Fanatiek lid

10 feb 2010
    2.232
    0
    0
    Student
    Provincie Utrecht
    Geweldig :D die van "pijpen €15,-" heb helemaal dubbel gelegen :D

Ik heb er ook 1.
    Ik was met m'n zus naar haar echo aan het kijken, en ik benoemde wat ik zag (had nog nooit echo gezien). Zei ik perongeluk: " oh, kijk, je ziet z'n achterpootjes". Bedoelde natuurlijk benen. Beetje dom ;)

10. Revolucia

Revolucia Actief lid

10 apr 2009
    475
    1
    0
    regio Rotterdam
    Geniaal... die pijpen! Lig hier ook helemaal dubbel..

Heb zelf ook wel eens zoiets gehad. Lag met manlief in bed te kletsen en om onverklaarbare redenen (het zal de tijd van het jaar wel geweest zijn) kwamen we op Pinksteren en wat er dan gevierd werd. Ik, bloedserieus: "je weet wel, van de Vader, de Zoon en de geile geest!"

Hmm... waar het hart vol van is..

En ow ja, ik kwam pas een verslag tegen van een stagiare op mn werk waarin aan de opdrachtgever werd vermeld dat ' de coachingsgesprekken met name zijn ingezet ter bevordering van de zelfbevrediging' Ik vraag me af wat voor klanten we aangemeld zouden hebben gekregen als DAT was doorgestuurd hihi

11. Annika1980

Annika1980 Bekend lid

8 jun 2006
    676
    0
    0
    Wat een geweldige verhalen! Lig helemaal in een deuk hier.

Ik heb ook nog een blunder van mijn moeder... :D
    Ze had iets kleins gekocht en vroeg aan de jongen bij de kassa:
    "Heeft u misschien een klein zakje?"

Owwww... Wat erg! Hij gaf netjes een klein plastic tasje.
    Mijn pa zei: Hij zal wel gedacht hebben: Dat gaat u niks aan! ;)

12. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    geweldig de tranen rollen over me wangen en buikpijn...

ik heb wel eens een keer gehad, vakantiewerk bij de v&d, stond een klant echt superfors.. waarvan je je echt moest afvragen ben je man of vrouw, na goed gekeken te hebben een vrouw..
    rekende af met deze mevrouw en zei, prettig weekend MENEER.. thja dan kan je ook wel door de grond zakken

of smorgens tijdens de ochtendklus, half slaperig, beginnen over appels die geplukt moeten worden...

13. n4th4li3

n4th4li3 Fanatiek lid

15 sep 2007
    1.409
    0
    0
    :D hier moest ik echt heel hard om lachen :D

14. Senais

Senais Fanatiek lid

27 jul 2008
    3.089
    0
    0
    Hahaha leuk topic!

ik heb zelf wel gehad dat ik bij een broodjes zaak zei dat ik graag een "slaatje bla" op mn broodje wilde. Die vrouw; "Een wat?" Ik wéér; "een slaatje bla graag". Had hem dus zelf echt niet door!

En een wat minder leuke van mijn beste vriendinnetje. Op school riepen ze om dat een schoolgenoot helaas was overleden, hij was overreden door een bus :(. Heel triest dus! Mijn vriendin zat bij zijn zusje in de klas maar ze wist zichzelf geen houding te geven dus ging ze heeeeeel hard lachen.... auch! Ze vond het helemaal niet leuk maar dit was gewoon een reactie van haar lichaam op dit onbegrijpelijke gebeuren. Ze was bevriend met het zusje dus gelukkig kon ze het wel uitleggen maar het kwam toch wat raar over...

15. Katalaya

Katalaya Fanatiek lid

3 jan 2009
    4.937
    4
    38
    Pubertemmer
    In een vogelkooitje
    Riepen ze dat om??!!

16. Delight

Delight Fanatiek lid

17 jan 2011
    2.157
    0
    0
    HBO Facility Management
    Salland
    mijn voedingskussen noem ik mijn sperzieboon en in bed hebben we 2 matrassen, allebei een andere voor onze rug. Maar soms dan ontstaat er een gleuf.

Gisteren vroeg ik mijn vriend of hij even de sperzieboon in mijn gleuf wilde stoppen...Haha. Ik sliep half.

En ik heb jarenlang als cassiere gewerkt. Er kwam een hele mooie man afrekenen... hij kocht: fles sinas, chips en cashewnootjes. Hij liet alleen de cashewnootjes op de band liggen en toen die wegliep riep ik redelijk luid:
    'Meneer, u vergeet uw noten!!!'

Woepsie.

17. Roes

Roes Fanatiek lid

9 okt 2009
    1.791
    0
    0
    woonbeg voor jongeren met een verst beperking
    Gelderland
    Wat heerlijk om te lezen dat er meer dames zijn die eerst praten en dan pas nadenken hihihi...

Tijdens een stage ( long long time ago) wilde ik interesant doen. Ik had een(1e) overleg met ouders,tijdens dat gesprek wilde ik zeggen dat hun kind zich wat mij betreft goed kan ontpoppen hier en wat zeg ik; "uw dochter kan wat mij betreft ontploffen!! AAIIII...slordig!

18. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    Whaha dat heb ik dus vaak als ik geiten wollen sokken type wil zeggen..
    9 vd 10x komt er geile wollen sokken type uit:)

En zo komen er dus wel meer dingen verkeerd mijn mond uit.. of verkeerd om, zoals ik hier al las slaatje bla, zou ook echt iets voor mij zijn hihihi

19. NooNoo

NooNoo VIP lid

18 jul 2010
    5.422
    1
    0
    Vroeger had ik een leraar en die zei altijd expres het woord principe fout. In plaats daar van zei hij: princepiepe.
    Ik wist heus wel dat dat niet klopte, maar ik had echt flink wat uren les van hem in de week en dus hoorde ik dat heel vaak. Zo gebeurde het dus ook dat ik zelf een keer in een gesprek heb gezegd dat iets in princepiepe niet zo hoefde te zijn...

Wat voelde ik me dom! :$

20. Roes

Roes Fanatiek lid

9 okt 2009
    1.791
    0
    0
    woonbeg voor jongeren met een verst beperking
    Gelderland
    hahhahaa...grappig.
    dialect is ook zo iets waar je spraakverwarring van kan krijgen. Een verhaal van jaaaaaaaaaaaaren geleden...waar gebeurd!
    een verjaardag waar een dame genaamd Gina zat..haar vader was ernstig ziek. Een kamer vol boerenlui...
    Dan een buurman die binnenkomt, Gina ziet zitten en vraagt..
    Hey hoest met oe va Gina??
    probeer dan je lachen maar ns in te houden.....prroest!

Deel Deze Pagina