ik heb een keer gehad dat ik op kraamvisite ging en een lelijke opmerking maakte. loop de kamer op en zeg, zie me net toch een lelijke baby, helemaal onder het haar leek wel een aapje!. je raad het al komt de zuster de kamer op met een bedje met dat kleine aapje erin. kleine was even mee voor controles wist niet waar ik moest kijken en volgens mijn wist mijn toenmalige vriendin wel dat ik het over haar baby had want er hing echt een nare stemming . voortaan eerst maar baby zien. ik maak best vaak opmerkingen waarvan ik denk, was ik dat? maar dan is het helaas al gebeurd. andersom hen ik helaas vaak dat ik vergeet dingen te zeggen bij bijv een vergadering. kan dan niks bedenken en dan kom ik thuis, o wilde dit nog zeggen en dat had ik zo moeten doen.
o en ook lekker verlul, tegen iemand praten waarvan je dacht dat ze toch echt langs je stond en dat je omdraait en iedereen je raar aan staat te kijken of je een denkbeeldig vriendje hebt omdat vriend of vriendin even 3 rijen verderop iets is gaan pakken.
Hahaha bedankt voor deze heerlijke lach op de zondagmorgen. Wij wonen ook in een boerengehucht waar ze vreselijk plat praten.. wij doen dat altijd na.. maarja, we zijn allebei import! Deze houden we er echt in whaaaa