Niet echt iets speciaals, maar komend jaar word ons dochtertje gedoopt en dan komen 500 man maak me nu al druk maar alles staat al op papier.
Onze eigen bruiloft, 2x een fanclubdag van Within Temptation (800-1000 bezoekers uit 20 verschillende landen), een album presentatie van Within Temptation met signeersessie en een huwelijksaanzoek compleet met limousine, kasteeltje, rozen en een hart van kaarsen.
Niet echt evenementen maar wel vele familie feestjes en surprise party's/etentjes. Grootste groep was 50 personen. En mijn eigen bruiloft natuurlijk, dat was ook een hele organisatie voor nog meer mensen (maar goed dat heeft elk bruidspaar) Ik vind het leuk om te doen, maak altijd leuke uitnodigingen en ben wel een regel type.. Oké is soms ook stress maar als ik dan een blije vriendin/ouders/man/kind zie is mijn missie geslaagd!
Privé was het grootste onze bruiloft. Voor het werk heb ik heel veel grote (internationale) bijeenkomsten georganiseerd, meegewerkt aan de organisatie van symposia en beurzen etc. Eigenlijk was ik denk ik voor 75% van de tijd aan het organiseren. Heel veel werk en mensen die vragen of je zoiets 'even' een dag kunt verschuiven ofzo, kon ik soms echt wel slaan . Denk dat de helft niet weet waar je allemaal rekening mee moet houden. Goed draaiboek maken, alles ruim van tevoren vastleggen/opties nemen, dan kun je ook nog onderhandelen over prijzen voor zaaltjes, hotels etc.
Wow sommige van jullie hebben echt grote feesten georganiseerd. Ik las dat iemand zei dat ik wel een wijkvereniging kon opzetten. Dat is best een leuk idee. Er zijn hier de laatste paar jaar een stuk of 7 kleine kinderen bijgekomen in de straat. En misschien van andere straten uit de buurt. Ik ga eens kijken of er ook een wijkvereniging is, heb geen idee!! Maar hoe pak je zoiets aan? Totaal geen ervaring
Heb ooit een benefietdag georganiseerd, leuk om te doen maar wel een hoop stress!! Achteraf wel leuk om te zien wat je voor elkaar hebt gekregen aangezien alles op sponsoring moet. Als je dan ziet dat alles goed verloopt dan ben je best trots