Hallo, Mijn meisje zit prima in de t-t stoel, maar ze groeit natuurlijk... Nu valt mij op dat het tuigje zo strak zit, en het staat al op de grootste stand. Herkennen jullie dit, en wat doen jullie hiermee? Ze heeft ze nog wel nodig, juist de laatste tijd gaat ze soms staan in de stoel. Alvast bedankt voor de reacties!
Ik heb geen tuigje in de tripp trapp, als ze in de stoel gaat staan zou ik gewoon het plankje bij haar voetjes een standje omlaag doen.......
Ook nooit een tuigje nodig gehad voor dochter. Maar als ze ging staan was het plankje meestal te hoog afgesteld voor dochter. Is de stand wel goed? En staan mag niet, ze moet blijven zitten. Dochter was daar ook wel vatbaar voor moet ik zeggen. Scheelt natuurlijk ook.
Hier ook geen tuigjes, wel zo'n beugel rond de buik... Als ze gaan staan moet je het onderste plankje idd naar beneden doen.
geen tuigje maar heel vaak herhalen: zitten doe je op je billen! (lijk m'n moeder wel maar het helpt)
Ik ga het morgen es proberen, dat van het plankje. Maar wat is dat een karwei, pffff alles weer losschroeven.... Bedankt!
Een tuigje bij de triptrap? Dat heb ik eigenlijk nog nooit gezien en ik ken veel mensen met die stoel... Wij hebben altijd de beugel er op gehad en nog steeds hoor. Knappe meid als ze daar uit zou kunnen klimmen, ze doet ook geen pogingen trouwens. Haar voetjes kunnen gewoon precies op het plankje staan als ze zit.