Hebben meer beebs er 5 a 6 uur tussen zitten?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Jucade, 26 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jucade

    Jucade VIP lid

    20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Justin is nu n half jaar en sinds 2 dagen geef ik pas (wegens heel slecht eten/drinken) als hij er echt om vraagt/ aan toe is. Voorheen dacht ik na 4 a 4 en een half uur.. 'ik geef m maar, want anders komt ie niet aan de 4 a 5 voedingen op n dag'. Met als resultaat dat ie heeeeel weinig dronk en zich veel verzet(tte).. Maar goed.. ik geef m nu dus echt op verzoek en hij krijgt dan pas om de 5 a 6 uur! bijvoorbeeld 07.30, 13.00, 18.00 en s avonds maken we Justin wakker voor de laatste voeding.. Hebben meer meiden dit? Donderdag moeten we naar de diëtiste en vraag ik of dit mag/kan. Hij krijgt alleen wat nutrix s morgens als bijvoeding, voor de rest fv opvolgmelk.
     
  2. Hoi hoi

    Mali mag nu 3 flessen op een dag dus dan heb je er ook zoveel tijd tussen. Mali dronk ook zo slecht dus deed het toen ook al..Alleen zorgde ik er wel voor dat ze dan ook diksap tussendoor dronk en goed wat brood at enzo.

    Succes
     
  3. Toys

    Toys Fanatiek lid

    21 jul 2006
    3.326
    0
    0
    Soms krijgt Bink ook maar 3 flerssen op een dag hoor. Ik geef echt alleen wanneer ie wil. Maak hem nooit wakker voor een voeding. Hij groeit best dus ik maak me er niet druk om.
     
  4. Jucade

    Jucade VIP lid

    20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Ik maak Justin wél wakker omdat hij misschien gem 150/170 cc drinkt, en 3 flessen vind ik dan te weinig.. ;). Krijgt Bink nog geen bijvoeding voor de rest ?
     
  5. Toys

    Toys Fanatiek lid

    21 jul 2006
    3.326
    0
    0
    Ja dat is natuurlijk ook zo ... maar ik zou me niet echt zorgen maken hoor. Groeit ie wel goed?
    Nee hij krijgt nog niet echt bijvoeding.. heb hem laatst een Liga 1e stap in het handje gegeven...hij is er wild van! Hahah echt schattig!
     
  6. AnnaS

    AnnaS Fanatiek lid

    25 nov 2005
    1.096
    0
    0
    Agent
    Drenthe
    Volgensmij doet Justin best wel goed! Want ik weet niet als je al bijvoeding erbij geeft want dan heeft hij op zijn leeftijd best al voldoende aan 3 flessen. Maar goed als hij s,avonds de laatste fles nog drinkt dan zou ik dat zo eerst nog mooi houden.
    Cecile is ook slechte drinker en die krijgt nu 4 flessen maar ben en moest ook van de cb met bijvoeding beginnen naja deed ik al. Liga eerste stap met sinasappelsap vind Cecile heerlijk.
     

Deel Deze Pagina