huilen tijdens fles? heel vreemd

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door nancy74, 27 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nancy74

nancy74 Fanatiek lid

8 aug 2006
    1.065
    0
    0
    Raar, Phaedra huilt de laatste dagen ineens tijdens haar fles... heeft al maanden dezelfde soort speen en ging altijd goed (difrax maat Small).

Ik dacht eerst dat het van haar tandjes af kwam en dat het zuigen op de speen dus pijnlijk was, maar ik heb eigenlijk ook geen idee of dat echt zo is/kan zijn.

Donderdag en vrijdag heeft ze verschrikkelijk veel gehuild, ook gewoon overdag, sinds zaterdag is het alleen tijdens de fles...

Iemand een idee wat het kan zijn?

2. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Spruw? Misschien is ze aan n grotere speen toe? :-k Krampjes? Poeh.. Naja ik zit al n half jaar zo met Justin.. en weet ook niemand de oplossing :cry: :( .. Heel veel succes met Phaedra!

3. bloem31

bloem31 Actief lid

10 jul 2007
    388
    0
    0
    Dit heeft mijn dochtertje ook gehad hoor....ze huilde dronk daarna weer verder en zo ging het weer verder. Nu is dat niet meer. Dus wie weet is dat bij jou ook zo. Succes.

4. anita26

anita26 Actief lid

1 okt 2006
    118
    0
    0
    pedagogisch medwerker
    delft
    bij ons betekende dat ook telkens weer dat de kleine toe was aan een grotere speen! Gewoon eens proberen

5. Loewiese

Loewiese Actief lid

15 okt 2006
    124
    4
    18
    Hoi,
    Ik herken dat wel, onze dochter deed dat ook wel (de laatste week niet meer). Volgens mij gebruikte ik toch een te kleine speen, met een grotere gaat het beter. En bij ons speelt het ook erg mee of ze heel moe is, dan is ze eigenlijk te moe om te drinken. Ik probeer nu dus de fles te geven als ze nog niet heel erg moe is.
    Groeten,
    Maaike

6. AnnaS

AnnaS Fanatiek lid

25 nov 2005
    1.096
    0
    0
    Agent
    Drenthe
    Cecile deed dat huilen tijdens de fles alleen omdat er niet voldoende of niet te snel genoeg ging heb ook een paar keer gehad dat het verstopt zat bij de uitgang dan werd ze ook erg boos.
    Misschien ook wel spruw gewoon even kijken als er iets bijzonders te zien is het mondje anders toch andere speen gaan gebruiken. Het zuigreflex neemt ook af dus zo,n klein gaatje moeten ze al meer moeite voor doen.

7. Pendrag

Pendrag VIP lid

26 jul 2006
    6.458
    1
    0
    Jarissa doet dat als ze de fles te warm vindt.

8. nancy74

nancy74 Fanatiek lid

8 aug 2006
    1.065
    0
    0
    fles is niet te warm en is geen spruw...

zal eens grotere speen proberen

9. gabje20

gabje20 Bekend lid

20 jan 2006
    597
    0
    0
    Misschien oorpijn ?!

Deel Deze Pagina