Woww! Ik ben vandaag 4w2d en deed vandaag de clearblue digital en stond al 3+ Hebben meerdere dit gehad al in zo'n vroeg stadium? 🙈 Echt super nieuwschierig hihi
Ben je zeker van je termijn ? (klopte bij mij niet helemaal al dacht ik t exact te weten) Ik had met dat termijn 2-3wk bij CB
Om eerlijk te zijn heb ik nog nooit zo'n test met wekenindicator gedaan, maar volgens mij komt het niet vaak voor?! Kan het zijn dat je langer zwanger bent, of komen er tweelingen voor in je familie? Ben benieuwd!
ik heb niet de clearblue digi gebruikt wel die andere van clearblue. alleen ik kwam erachter omdat de dokter het aanraadde om een test te doen, ik bleek toen 4 weken te zijn ben vrijdag alweer 16weken:d
Nee, tenzij TS ook follikelstimulatie (hormonen) heeft gehad waardoor er meerdere eitjes groeien en rijpen. Anders is de kans even groot als bij gewone sex. Ik had bij 4 weken een knaltest, maar Finley zat er toch echt in zijn eentje. De een maakt meer en sneller HCG aan dan de ander.
Ik heb destijds op 31 december een test gedaan en achteraf bleek dat ik toen nog maar 3 weken zwanger was, want 37 weken na de test was ik uitgerekend en ben ik ook bevallen. De test was heel duidelijk met z'n uitslag. Ik had dan geen weken teller.
Bij mij gaf de weken indicator 3+ aan toen ik nog geen 5 weken zwanger was. Ik helemaal in de stress, ik dacht dat mijn hcg veel te hoog was. Maar alles gaat gewoon goed.. Inderdaad de aanmaak van hcg kan bij de een sneller zijn dan bij de ander
Hier gaf hij dat ook aan terwijl ik zelf dacht korter te zijn. Echter heb ik blijkbaar een week eerder dan gedacht m'n eisprong gehad.