Hallo meiden, Ik weet sinds 5 dagen dat ik zwanger ben, voelde tot die tijd niks en had ook totaal geen symptomen. Sinds NOD ongeveer voel ik onderin mn buik vaak lichte prikjes of steekjes (niet pijnlijk), bukken voelt anders, erg opgeblazen gevoel in de darmen het grootste deel van de dag. Hadden jullie dit ook? Heb er geen last van, hooguit dat k mn broek soms strak vindt zitten ivm opgeblazen gevoel. Verder (nog) niet misselijk of wat dan ook! Was wel benieuwd of jullie dit ook voelden in het begin!
Hoi! je darmen gaan gek doen door de hormonen. Dit is heel normaal en houdt nog wel even aan. Je hele spijsvertering wordt plat gelegd en je kan je wat verstopt voelen. probeer veel vezels te eten. Als je kan eten. Ik eet al weken slecht en dat is niet echt bevorderlijk voor de stoelgang mijn eerste symptomen waren vermoeidheid en pijnlijke borsten. Oja gefeliciteerd natuurlijk!!! 🎈
O ja wat leuk Mamma28 Jij ook gefeliciteerd! Heb je al klachtjes of valt het mee? Zo te zien is dit je 2e?
Hey, gefeliciteerd!! ik weet het ook pas sinds een week en net zoals jij tot die tijd nergens last van gehad(gelukkig) ik heb ook die vage onderbuikpijn en mijn broeken zitten ook strakker dan normaal. darmen zitten ook verstopt naar mijn idee dus misschien vandaar dat opgeblazen gevoel denk ik. probeer er toch van te genieten! Dit zijn de fijnere pijntjes dan normaal haha
Mamma28 vervelend, maar helaas hoort het erbij! Ik heb alleen wat kleine krampjes soms en dat opgeblazen gevoel in mn darmen.. Jongmama20 dank je wel jij ook van harte! Spannend he.. de eerste voor jou? Voor mij wel! Ik denk inderdaad dat we bij deze klachtjes nog niet mogen klagen..!
Is herkenbaar. Was bij nummer 2 en 3 ook het eerste symptoom. Ik kon boeren laten als een bouwvakker zo opgeblazen voelde ik me haha
Toen ik nog niet wist dat ik zwanger was, dat is ongeveer zo ver als jij nu bent, voelde ik wel een trekkend gevoel in mijn onderbuik als ik mij strekte of iets redelijk zwaars tilde. Verder was ik inderdaad erg opgeblazen maar omdat ik een spastische darm heb, is dit niet verwonderlijk. Verder had ik altijd een "kater". Geen eetlust, moe, hoofdpijn e.d. Ik dacht nog: de griep komt eraan. Maar nee hoor, hihi.
Het opgeblazen gevoel herken ik indd ook, haha Soms dagen niet naar de wc kunnen pff En ook trekkend/zeurderig gevoel onder in de buik, zeer pijnlijke/gevoelige borsten waar je u tegen zegt haha.. en soms wat misselijk.. Heb wel meer last van kwaaltjes dan bij mijn eerste zwangerschap..
Jaa leuk en spannend allemaal! Mijn huisarts blijkt er deze week niet te zijn shit, dan maar volgende week bellen haha.