Hoi Meiden, sinds mijn curretage begin januari ben ik braaf om de 5 weken/maand ongesteld, maar dit duurt telkens maar krap 2 dagen, terwijl het voorheen ruim 5 dagen was. Op zich vind ik dat niet erg, maar vraag me wel af of ik dan wel een ei-sprong heb. ook ben ik regelmatig "vaag misselijk", zo'n raar gevoel in mn kaken, zijn dat de gierende hormonen nog ? wie herkent dit? groetjes uit zeeland
Allereerst heel veel sterkte met dit grote verlies meis. Ik weet niet of dat de hormonen zijn. Als je het niet helemaal vertrouwd kan je altijd je gyn bellen voor vragen of even langs de HA. Misschien dat hun meer weten.
Meid ik had dat ook na mn eerste curretage 2 dagen echt bloed en 1 dag wat oud bruin Nu na 2e curretage is het weer 5 dagen geworden
Thanx meiden, laat ik dan maar hopen dat het 2 dagen blijft, moet niet denken aan een 2e keer deze ellende @danjo; had het 2-dagen systeem nog wat met de 2e miskraam te maken, of was dat toeval? We blijven oefenen!
Na elke mk gaat bij mij mn lichaam weer anders werken ellende is het maar jah doen we niks aan en denk dat het meer op dat moment bij me hoorde ,,want heb een jaar lang 2 dagen ongi gehad voor ik weer zwanger werd