Hebben ook wel eens iets geks meegemaakt met andersmans babys?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Ons Kleintje, 29 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ons Kleintje

Ons Kleintje Niet meer actief

Leuk/ Interessant om jullie ervaringen te lezen!

2. Regenboogmam

Regenboogmam Actief lid

21 aug 2008
    389
    0
    16
    Wij waren bij een kennis en haar dochter zei tegen haar terwijl ze in de keuken koffie aan het zetten was; " mama, kom gauw hier, er staan allemaal mensen achter je`. dit kind was twee en een half!

3. dreames

dreames VIP lid

9 dec 2007
    7.812
    4.050
    113
    Iemand die ik ken liet laatst haar kleine van 1 jaar een borrelglaasje waar Ouzo in had gezeten, uitlikken (glaasje was niet omgespoeld dus er zat nog een inieminnie laagje in.

Persoonlijk vind ik dat dus echt niet kunnen.

4. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.246
    4.479
    113
    Klopt Kylian wist vanaf het eerste begin dat er een baby in mama's buik aan het groeien was.
    Hij vertelde ook vanaf dat moment dat hij een zusje zou krijgen (tijdens de 20 weken echo bleek dat hij gelijk had).
    Daarna begon hij te vertellen dat mama naar de babydokter moest omdat de baby moest draaien, heel vreemd want de baby lag gewoon goed.
    Ja tot week 38 madam zich in stuit had gedraaid en de babydokter (gyn) dus heeft geprobeert haar te draaien.

Nu terug on topic.

De kleine van net 3 van een oud collega krijgt dus van die ice koffie (die van douwe egberts) te drinken (lekker vol met cafeïnne lijkt mij niet iets voor een kind).

De kleine van vrienden van ons die zo rond de 8 maanden al zakjes chips en gummy beertjes krijgen

Groetjes Anita

Deel Deze Pagina