Hallo daarmee! Ik heb nu voor de derde dag een positieve k2v5. Ik had een mooie temperatuur rond de 37.3 maar...nu is die vanochtend gezakt naar 37..... Betekent dit dat het feest nu al niet meer doorgaat? Als ik me regels namelijk krijg dan heb ik zon temperatuur. Min cyclus is tussen de 28 en 31.vandaag is dus 31
Het lukt me niet het bestand te uploaden maar ik sta ook onder kopje zwanger en die testen zijn hetzelfde als nu, vandaag ieiemienie donkerder.geloof me, hij is echt positief
Heb even gekeken en hij is inderdaad positief!! Gefeliciteerd! Ik zou me niet teveel zorgen maken aangezien je testjes duidelijk positief zijn!
Lief dat je reageert. Ik ben gewoon zo bang dat het verkeerd gaat. Dit is mijn eerste zwangerschap, vandaar... En je hoort en leest al die dingen over vervroegde miskraam...en ik heb dus dat ongesteldheidsgevoel en nu die daling.. Ben ik de enige die zo panisch in het begin is? Ha ha
Ongi gevoel is heel normaal! Heb ik ook gehad tot de 7-8weken van mijn zwangerschap. Ook lees je het vaker hier op het forum en Iedereen denkt dan meteen "Ohjee ongi?" Maar dat hoort er helaas bij! Het blijft sowieso spannend tot de 12weken en zeker tot de eerste echo...fijne zwangerschap!
Je temperatuur niet meer meten! Vanaf het moment dat je zwanger bent (en weet) kan je temp behoorlijk schommelen. Daar word je alleen maar onzekerder van. Je testen zijn duidelijk, probeer daarop te vertrouwen. Menstruatie gevoel is erg herkenbaar. Al vond ik het net iets anders voelen dan wanneer mijn menstruatie wel door komt. Ik kan je niet garanderen dat het goed gaat, maar je focussen op de temp helpt ook niet.
Daar hebben jullie helemaal gelijk in! Ik moet het loslaten en afwachten. Ik ben in de zevende hemel haha En dat terwijl ik eind vorig jaar pas gestopt ben met de prikpil, dan mag ik ook zekers niet klagen. Dankje dames! En fijn weekend alvast!
Ik ben het met tlc81 eens... Niet meer tempen en vertrouwen op de testen.... in het begin heb je best wel krampen onderin, maar da's van het groeien van de baarmoeder. Het is in het begin een heel onzekere periode en je hebt geen enkele garanties, maar probeer het zo goed als je kunt los te laten... voor je het weet mag je al voor de eerste keer naar de VK!