Even een vraagje, ik heb met behulp van een draagdoek consulent bedacht dat een meitai voor mij het beste draagt. Ik wil zelf graag gevulde banden, en zij gaf aan dat het slim was om voor een doek te kiezen met een hoog rugpand. Dit oa omdat mijn zoon vrij groot is. Ik weet dat een Mysol aan deze 'eisen' voldoet. Nu dacht die draagconsulent dat een storchenwiege hierook aan voldeed, maar wist dit niet zeker. Vandaar mijn vraag, welke zouden jullie aanraden? Die laatste is namleijk ook weer een paar tientjes goedkoper..... En nog een vraag, is er een manier om een meitai op je rug te doen , zónder dat je banden over de grond slieren??
Hop-tye, deze heeft alleen geen gevulde banden. Ik knoop nog niet op mijn rug maar met omdoen kan je de punten misschien even in je broekzak stoppen? Ik weet niet of het onvermijdelijk is dat ze over de grond slierten. Hoe groot is je zoon?
Ik heb de Storchenwiege babycarrier gekocht. Moet nog bevallen maar weet van een paar vriendinnen dat ie erg goed bevalt. Het is een relatief onbekende drager. Wellicht dat je op het draagforum meer info kunt vinden, maar wat ik er zo over kan vinden is het een hele prettige drager die ook niet te warm is voor in de zomer. Edit: de storchenwiege heeft gevulde banden en is idd hoog en helemaal verstelbaar. Dus wat dat betreft voldoet ie goed aan je eisen. Let wel op dat je dan de babycarrier neemt.
De storchenwiege is echt een superfijne drager, nog wat onbekend, maar ook goed aan te passen voor hele keine baby's. Zeker als je 'm zo knoopt: https://www.youtube.com/watch?v=OaJmUyVvl1g De Mysol is pas vanaf een maand of drie-vier echt bruikbaar.
ik heb super veel aan mn Storchenwiege gehad...veel filmpjes op youtube helpen ok vor diverse knooptechnieken vond het zo fijn al direct vanaf de geboorte mn kindje erin te kunnen dragen...echt super snel knopen met dit en het in hogte en breedte verstellen maakt het echt heel goed qua pasvorm
bedankt voor jullie reacties!! Zoon is nog geen 6 maanden, maar weegt al ruim 9 kilo, hij is ook lang, plusminus 74 cm. Zijn grote is dus juist de rede dat ik een hope meitai zoek. maar jullie ervaring is dus goed. Dat is fijn om te horen! @username bedeol je het d&v forum?? daar heb ik me nu inderdaad aangemeld! ook omdat ik nog wel wat andere vraagjes heb over dragen... En ik was inderdaad van plan de babycarier te nemen, dat is tenslotte de meitai versie. En echt alles knopen wil ik niet... is de gesp een beejte makkelijk te verstellen?? Mijn man en ik verschillen nogal in omvang, maar lijkt me wel makkelijker ipv nog weer een knoop...
Dat forum bedoel ik idd. Gesp is makkelijk te verstellen. Ook hier verschillen in omvang. Hoewel we de storchenwiege nog niet in gebruik hebben, is ie wel al meerdere keren gepast door vriendinnen en m'n man. Elke keer verstellen dus en dat gaat makkelijk.