Hebben wij een geldboom in de tuin of zo?

Discussie in 'De lounge' gestart door Dahlia, 4 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

Nee, de auto gaat absoluut niet de deur uit. We hebben er maar één en die houden we. Maar de auto hoeft ook pas over 2 jaar weer gekeurd te worden, dus hoop dat er in die tussentijd niks mee gebeurd.

We hadden ook een megaspaarrekening, maar we zijn in oktober verhuisd en hebben daar wel 10.000 euro aan uitgegeven. Dus de centjes waren daarna bijna op. En de maanden daarna komen dus al die rekeningen, dus vandaar ook een beetje dat ik me afvroeg hoe we dat allemaal moesten gaan doen. En die gemeente belastingen: daarvan wist ik niet dat de kosten daarvan zo hoog zouden zijn. Vorig jaar woonden we nog in een huurhuisje en betaalden we niet meer als 400 euro. En van de auto hadden we er ook geen rekening mee gehouden en nooit verwacht dat het zo duur zou worden. Moest een nieuwe distributieriem in en zo... Daar kun je niet omheen...

Maar gelukkig start ik dus bijna met mijn nieuwe baan en hebben mijn man en ik samen een fulltime baan. Dus dan kunnen we weer volop gaan sparen..

2. ilseroc

ilseroc Fanatiek lid

19 apr 2009
    1.456
    0
    0
    De geldboom heeft het hier ook begeven hoor, hij is de vrieskou niet te boven gekomen helaas ;)

De rekeningen rijzen de pan uit, belasting hier, belasting daar, auto voor de apk, enz enz
    Het is tot nu toe nog te doen allemaal maar er moet even niks geks tussendoor komen anders weet ik het ook even niet meer, eerst moet het geldboompje weer wat groeien zodat we hem weer kaal kunnen plukken

*gaat morgen maar even superpokon kopen ofzo*

3. keano

keano Actief lid

20 jan 2009
    443
    0
    0
    administratief medewerker
    helmond
    Hoi,

Hier hetzelfde....Vorige week een andere auto voor mij moeten halen 600 euro, mijn vriend zijn auto stond in de garage 400 euro, volgende week moet de auto weer weg en vrees voor het ergste:x
    ook ontroerendgoedbelasting binnen gekregen 720 euro en ga zo maar door...
    Maar ja we zijn alle drie gezond en gelukkig en we zien wel hoe we het gaan doen...Jij veel succes en hadden we maar een geldboompje was wel gemakkelijk:D en volgende week gaan we lekker een weekendje weg hebben we wel verdiend

4. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Kan iemand mij vertellen waar ik zo'n geldboompje kan aanschaffen? Hoeft geen grote te zijn hoor, ben al blij met een kleintje :D
    Ofwel; herkenbaar, al die rekeningen!

5. Shaylen

Shaylen Niet meer actief

wij hebben de geldboom van de buren gewoon in onze tuin geplaatst :D

6. chantal1984

chantal1984 Niet meer actief

Jeetje meis, ik dacht dat ik het financieel kut had maar dit is toch ook wel kut zeg ...

En dat bedrag van de BD mijn hemel ... das ook niet niets ..

Succes ...

En als je zaadjes vind van zo'n geldboom, stuur er dan een paar naar me op ;)

7. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

Zou wel handig zijn, zaadjes voor een zaadboom!

Belastingdienst hebben we weer gebeld en het is voorlopig rechtgezet. Nu nog ff zien hoe we die 750 euro gaan betalen....

Deel Deze Pagina