Hebben wij eigenlijk...

Discussion in 'De lounge' started by Cryptonism, Feb 20, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Maedra

Maedra Fanatiek lid

Oct 29, 2009
    1,558
    0
    36
    Rotterdam
    Leuk om te lezen allemaal! Ik speel Everquest 2. En ook nog ouderwets tabletop (a)d&d, voor de echte nerds mochten die er ook zijn. ;)

2. Senais

Senais Fanatiek lid

Jul 27, 2008
    3,089
    0
    0
    Vroeger WoW, nu Skyrim op de Xbox 360. En af en toe Call of Duty Modern Warfare 3.

3. fluitekruid

fluitekruid Fanatiek lid

Oct 5, 2011
    1,748
    0
    0
    NULL
    NULL
    hihi wat een leuk topic! Ik wil toch even lekker zeggen dat ik happy harvest speel :D . En guitar hero op de wii is ook wel erg leuk, maar om nou te zeggen 'hardcore' . Wel grappig trouwens, nooit bij stilgestaan dat er ook meisjes/dames zijn die bijvoorbeeld word of warcraft spelen. Ik ken het spel eigenlijk alleen maar door die ontzettend grappig aflevering van Southpark.
    Succes met gamen! (en je zwangerschap natuurlijk, hihi :p )
    Groetjes van een HH boertje

4. Cryptonism

Cryptonism Fanatiek lid

Feb 6, 2012
    4,310
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik WoW niet alleen... ik heb ook nog mijn eigen raidgroup waar ik samen met een maat van me raidleader ben :O :D.

Dank je :). Denk dat de baby als eerste cadeautje een WoW-account krijgt haha.

5. GwoonAn

GwoonAn Fanatiek lid

Oct 1, 2006
    3,040
    51
    48
    Female
    Verpleegkundige
    NH
    Ik speelde altijd samen met me vriend battelfield vietnam.
    nu bf3 uit is ik niet meer, Me vriend speelt het wel.

Nu speel ik vaak LOL = League Of Legends, samen met me ouders xD en soms vriend + broer.

6. shadowcat76

shadowcat76 Niet meer actief

ja! Hier nog een fervent gamer :D. Ik speel ook wow, maar dan ally haha. Ik heb tot ong. halverwege m'n zwangerschap ge-raid, maar vanaf dat ik echt niet meer achter dat bureau paste en me lichamelijk niet geweldig voelde ben ik er mee gestopt. Heb 't ook niet meer opgepakt, ik doe nu alleen de LFR maar ja da's ook wel echt super-easy moet ik zeggen. Weet niet hoe 't bij jullie is maar hier is 't voornamelijk gewoon zergen en wegwezen :).
    En nu ga ik van niet-wow-spelers vast vragen krijgen wat dat allemaal is haha.
    Ik speelde ook graag starcraft 1 incl. uitbreiding, en 2, Diablo 1 en 2 incl. uitbreidingen en heb gesigned voor de annual pass in wow zodat ik diablo 3 gratis krijg haha, Dungeon Siege (allemaal), Dragon Age, Warcraft 1 2 en 3, en nog veel meer waar ik zo even niet op kan komen. Ik speel eigenlijk overdag alleen eventjes als Valerie ligt te slapen, anders heb ik daar overdag geen tijd voor, en doordeweeks alleen als er niks op tv is en we geen overige plannen hebben :).
    Momenteel speel ik eigenlijk alleen wow.
    Wat vinden jullie van het nieuwe transmogrifying? Ik moet zeggen dat ik het helemaal leuk vind haha. Heb een leuke addon gevonden, MogIt, en heb daar al wat leuke setjes in samengesteld waar ik nu voor aan 't farmen ben.

Zoooo... lang verhaal haha. Mocht je meer info willen weten op welke server etc. ik speel of de naam van m'n chars weten hoor ik het wel :).
    Ik klets hier wel graag mee!!

7. shadowcat76

shadowcat76 Niet meer actief

Mag ik vragen welke server je speelt en met welk char?
    Haha zo leuk, toen ik zwanger was kreeg ik bij Dynabyte (waar ik toen regelmatig kwam) al te horen dat ik vast een gamertje bij me had :D. Ze heeft toch maar geen wow-account gekregen ;).

Oh trouwens, gefeliciteerd met je zwangerschap!!!

8. Cryptonism

Cryptonism Fanatiek lid

Feb 6, 2012
    4,310
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik vind de transmogrification of transmasturbation zoals ik het altijd noem :D inderdaad erg leuk. Ik moet alleen nog steeds 1 chestpiece hebben maar ben te lui om het te gaan halen :D.

9. Cryptonism

Cryptonism Fanatiek lid

Feb 6, 2012
    4,310
    0
    0
    NULL
    NULL
    Deathwing, priest. Naam pb ik je even want ik ben nogal bekend daar en ik moet nog even een ruime vier weken wachten voordat ze me hier moeten gaan vinden :D.

10. Cryptonism

Cryptonism Fanatiek lid

Feb 6, 2012
    4,310
    0
    0
    NULL
    NULL
    Allies!! AANVALLUHHHHHHHHHHHHHH :D

11. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Waarom denk ik dat jij mompelientje bent?!

*chinrub*

12. Cryptonism

Cryptonism Fanatiek lid

Feb 6, 2012
    4,310
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wie ik? Nee hoor. Ik ben de oude 'shadowstep'. Maar die kennen niet veel mensen hier ;).

Ik ben echter wel erg nieuwsgierig naar deze 'mompelientje' nu :D

13. kippiekip

kippiekip Niet meer actief

Ik *chinrub* met je mee ..

14. Cryptonism

Cryptonism Fanatiek lid

Feb 6, 2012
    4,310
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik kan jullie garanderen dat ik niet mompelientje ben. Echt. Ik hoop ook dat ze hier even komt meekijken dan kan dat uit de wereld geholpen worden.

Bovendien zou ik dan ook nog tegen de regels van dit forum ingaan en dat is niet de bedoeling.

15. This is me

This is me Fanatiek lid

Oct 15, 2010
    3,149
    0
    0
    Hoi hoi.

Leuke topic :D
    Hier helemaal verslaafd aan maple story.
    En op zijn tijd speel ik verschillende spellen op pc/ds/wii.
    Schamen doe ik absoluut niet.
    En de mensen in mijn omgeving weten het dus ook allemaal :p

16. Leliana

Leliana Niet meer actief

Jij had eerst toch dat Griekse onderschrift? Nu zie ik ook weer wat Grieks in je banner staan, dus inderdaad niet 'mompelnogwat' :D ..

Hier ook een wel een gamer! Als ik er puf voor heb tenminste!
    Ik speel nu voor de 3e keer DA:O ..

Vriendlief is meer van het WoWen , COD, Diablo, Skryrim, Final Fantasy etc. etc.

17. Skatje

Skatje VIP lid

Dec 10, 2008
    9,026
    165
    63
    Female
    Gastouder
    Arnhem
    Hier een ex-WoW-er

Mis het wel maar vanaf WOTLK vond ik het niet meer leuk. Ik was wel stoer in TBC, end-game raiding en zo :D

18. auraly

auraly Fanatiek lid

Apr 28, 2007
    1,217
    9
    38
    antwerpen
    Hier vooral online games .. forsaken world , eden eternal maar nu vooral prius online :)

19. LittleMonsters

LittleMonsters Niet meer actief

hahaha hoezo dat?

20. Leo85

Leo85 Niet meer actief

Hier nog een fervent gamer :D

Ik zou wel WoW willen spelen maar heb het geld er niet voor ghehe, dus speel veel online gratis MMORPG's.. Heb tijd Shaiya gespeeld en Allods.. Nu even tijdelijk niks.. Ben ook Nintendo-fan, voornamelijk Zelda :)

Verder speel ik ook simpelere games op de pc, hidden objects enzo.. Heerlijk om lekker te ontspannen na een dagje werken :D

Hier weet ook iedereen het, schaam me absoluut niet voor mijn hobby, manlief zit ook veel achter pc.. Wij hebben er ook gezellig 2 naast elkaar staan hihi.. Zeg altijd: Als hier maar 1 pc zou zijn zouden we veeel vaker ruzie maken ;)

Share This Page