Hebben wij eigenlijk...

Discussion in 'De lounge' started by Cryptonism, Feb 20, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. LittleMonsters

LittleMonsters Niet meer actief

ik speel nu onder mijn man zijn naam naja acount je kan namelijk geen 2 acounts op 1 cd ;) dus moet er nog eentje bij komen.

2. LittleMonsters

schaam me er ook niet voor hoor..

heb in cod tijdperk ook matches via clanbase gespeeld vond ik altijd er leuk.
    jammere was altijd dat je vaak niet geloofd werdt of dat je gekickt of gebanned werdt erg jammer.. mannen en hun ego:D

3. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

Oct 1, 2007
    18,389
    1,292
    113
    Flevoland
    weet niet of 'mijn' spel al voorbij is gekomen. Ik heb ruime 10jaar CS gespeelt. Zo nu en dan nog steeds, tis maar net of ik er tijd voor heb :) Heb mn man zelfs leren kennen via CS. speelde al zo'n 3jaar samen (met nog paar andere) en toen t met mn huidige vriend over ging(was verslaafd aan WOW en koos dat boven mij dus kreeg hij schop onder zn kont van me) en toen afgesproken om samen naar Guus Meeuwis te gaan(hadden elkaar nooit gezien dus was soort blind date op vrienden gebied) Guus ging niet door door staking van OV(zijn broer is toen gegaan) en hij kwam hierheen en is nooit meer weggegaan :D Nu 2.5jaar gelukkig getrouwd met een prachtige zoon van 2.5 en dochter on the way :D

4. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Ja ik ken jou wel hoor onder je oude naam:D:D

En ik dacht later ook al oeps te snel neer gezet:)

SORRY:):):):):)

5. Josephine76

Josephine76 Actief lid

Aug 31, 2011
    376
    0
    0
    Webdesign en tatoeëren
    Groningen
    "Vroeger" wel. :) Ik heb 2,5 jaar lang fanatiek WoW gespeeld. Was lid van een geweldige guild, heb veel mensen daarvan ook ontmoet in Denemarken (was grotendeels Zweeds/Deense guild) en later nog een keer in Amsterdam. Ik heb nog steeds contact met die mensen. Was gedeeld guild leader uiteindelijk, raid leader van sommige instances en mage class leader. Maar 3 jaar geleden dus gestopt... het kostte teveel tijd en ik wilde me richten op andere activiteiten... "levelen" in het echte leven zeg maar. ;)

Voor die tijd veel Unreal Tournament, Battlefield, Call Of Duty, Half Life en Delta Force Land Warrior gespeeld. We organiseerden ook wel eens LAN parties. Heel gezellig.

Met de Sims kon ik me ook uitstekend vermaken hoor, het was niet allemaal gewelddadig. ;)

Ik mis WoW nog weleens, vooral het sociale aspect. Maar ik begin er niet meer aan.

6. takhen

takhen Fanatiek lid

Nov 13, 2009
    2,386
    0
    0
    medusch secretaresse
    Leiden
    Hier alle FF spellen maar vooral WoW! Alliance semi-hardcore guild maar ik speel social. Op Aszune trouwens dus mocht je me zoeken, ik ben Piepie ;)

7. jessi

jessi Fanatiek lid

Mar 15, 2011
    2,304
    13
    38
    Female
    thuis mama
    Tiel
    Ik speelde WOW horde semi hardcore raiding.
    en nu wil ik me nog weleens vermaken op de PS3 met verschillende spellen. Ook speel ik veel Star wars the old republic.

8. evenstar

evenstar VIP lid

Jan 22, 2009
    9,809
    4
    38
    postdoc/docent universiteit
    import Noorderling
    Elder Scrolls verslaafde hier. Heb er geen tijd meer voor nu, maar als ik eenmaal begin... het is maar goed dat ik tegenwoordig een Mac heb. :)

Heb Morrowind en Oblivion gespeeld (uuuuuuren, daaaagen, toen nog geen kind, en een tijd ook nog student :D). Nu ligt Skyrim te loeren naar me vanuit de schappen in de winkel... :)

9. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

Jul 22, 2008
    18,631
    31
    48
    Ik heb veel gegamed, maar vooral in mijn studententijd. Werd minder toen ik een FT baan kreeg en nu met een kleine helemaal. Steeds minder tijd voor.

Maar ik heb mijn lief Skyrim gegeven voor Sinterklaas en ik ben nu zelf veel verder dan hij. :D

Vroeger veel Baldur's Gate gespeeld, en NeverWinterNights. En HOMM ook. Ben niet echt van de FPS's, maar Fallout vind ik dan wel weer leuk. Die heeft mijn man zeg maar in het huwelijk gebracht. :D Alleen te weinig tijd om te spelen. :( Want ja, 's avonds als de kleine op bed ligt, moet er ook nog opgeruimd worden enzo en wil je ook nog wel wat tijd samen doorbrengen.

Oja, aan WOW nooit begonnen, want
    1) Ik vind het belachelijk dat je per maand moet betalen voor het spel
    2) Ik ken mijn eigen gevoeligheid voor verslaving. Met offline spellen had ik al dat het eerste wat ik deed als ik uit bed kwam: Boterham smeren en achter de PC opeten. Hele dag in badjas lopen, af en toe toch wat eten (of chips), fles cola naast me en 's avonds iets uit de diepvries halen, wat snel klaar is. :D

10. Momof3

Momof3 Fanatiek lid

Dec 5, 2011
    3,421
    1
    0
    Full time huismama
    Thuis
    Jazeker!!! Fable1,2,3 assasins creed,counter strike :D
    manlief die hard gamer! Wil mij graag aan swtor(star wars) hebben.

11. noukie89

noukie89 Niet meer actief

oja wat ik ook erg leuk vind is mafia games :D

mafia 2 dan ook uitgespeeld :X

12. LittleMonsters

ja die hebben wij ook op de xbox..

13. noukie89

noukie89 Niet meer actief

mrs nuke je hebt een pbtje

14. LittleMonsters

jij ook ;)

15. Kat1981

Kat1981 Fanatiek lid

Dec 7, 2009
    1,915
    1,667
    113
    Geschiedenisactrice in een museum
    Brabant
    Hier ook een game-gezin! Zowel ik als mijn vriend en stiefdochter van 13 vermaken onszelf uitstekend.

Ikzelf ben een Zelda-fanaat. (Heb alle spellen ook allemaal, op welke console dan ook) Ben zelfs zo'n nerd dat ik oud-Hylians kan schrijven.:D

Verder een speciaal plekje in mijn hart voor Okami en Okamiden, Fable 2 en 3 (Fable 2 vind ik veeeel interessanter dan 2)
    Kingdom Hearts blijf ik ook leuk vinden en heb regelmatig vriendliefs kont geschopt met Tekken.
    En ik ben dol op de Professor Layton reeks. (Wel Engels, uiteraard.)

Op een of andere manier trekt WOW me ook wel, maar ben er nooit aan begonnen omdat ik het verdom om iedere maand weer geld uit te geven voor een spel.

16. Cryptonism

Cryptonism Fanatiek lid

Feb 6, 2012
    4,310
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dat klopt. Maar dat mocht niet van de beheerders :D. Dus heb ik het maar weggehaald :D

Skyrim lijkt me ook een erg mooi spel. Ik heb het een paar keer geprobeerd te downloaden maar dat is me 'nog' niet gelukt :O :p.

17. Cryptonism

Cryptonism Fanatiek lid

Feb 6, 2012
    4,310
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zo ben ik naast gamen ook nog eens een enorme Star Trek fan. Ooit, in een ver verleden kon ik zelfs Klingons :$:D

De maandelijkse kosten is idd iets wat je moet willen. Ikzelf heb het er wel voor over. Ik ben geen uitgaander, zit niet elk weekend in een disco of bar of geef geld uit aan andere dingen. Dit gun ik mezelf dan wel. Daarnaast moet ik Blizzard eerlijk nageven, ze doen wel heel veel voor dat geld. Het lijkt me toch geen makkelijke klus om servers voor 11 miljoen mensen up te houden en de boel goed te laten verlopen.

18. Cryptonism

Cryptonism Fanatiek lid

Feb 6, 2012
    4,310
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoe deden jullie dat overigens toen de kindjes kwamen? Ik heb het al uitgedacht. De box komt hier pal naast mijn pc te staan :D. Ik weet dat ik de eerste periode waarschijnlijk alleen maar naar mijn kind zal kijken. :D.

Ik moet er wel even bij uitleggen dat onze pc's in de woonkamer staan op een dusdanig uitgekozen plek dat ik en TV kan kijken en PC kan zien :D

19. brin

brin Actief lid

Apr 14, 2011
    327
    0
    0
    ik speel(de) second life... tegenwoordig misschien nog 1x in de week ff inloggen om ff met aantal mensen te kletsen... was nogal actief als vampier hahahaha

20. Onder water

Onder water Niet meer actief

COD black ops, modern warfare 3, vroeger veel counter strike. Ik versla al mijn mannelijke vrienden en manlief zelf hahaha, dan blijft het leuk

Share This Page