wij hebben vandaag de 12 weken had echo gehad, het was echt super mooi , de laatste keer was 5 febr. toen was ik 7 weken en 4 dagen... het kindje zag er goed uit is ons verteld, maar lag best stil dus vroeg aan de verloskundige of het normaal is dat het zo stil ligt, ze antwoorde ja ze slapen erg veel en liggen dan erg stil maar we kunnen het wel iets gaan pesten om het te laten bewegen, hihi ze haalde het echomachine eraf en ik moest maar eens hard gaan hoesten, toen weer gekeken maar de dreumes bleef lekker stil liggen toen vroeg de verloskundige om lekker eens heen en weer te bewegen dus ook gedaan en gelijk gaan kijken en jaa hoor daar gingen de armpjes en de beentjes was echt super om te zien... moest het even met jullie delen Edit moderator: Verplaatst naar onderzoek en echo's. Graag goed opletten waar je iets plaats.
Gefeliciteerd! Super! Wij hebben 7 april pas de eerste echo!.. Duurd nog zooo lang, kan bijna niet wachten! En hoop het net zo mooi en bijzonder te vinden als jou!
gefeli ik weet wat je voelt ik had gister een echo onverwachts was op controlle en toen ging ze ff kijkken omdat ik veel buikpijn heb en ons frummeltje heeft in die 20 min dat ze aan het kijkken was geen 1 min stil gelegen ons kindje is zo druk de hele tijd slaan shoppen en heen en weer bewegen enzo ik zeg het lijkt wel een a.d.h.d kindje die geen sec stil kan zitten dus moest ze laggen en zecht ja zo kun je het wel zien ja want zo druk is het ook maar ik ben sins gister dus ook helemaal in de wolken
Heerlijk, zo'n mooie echo! Nu lekker nagenieten (ik loop dan dagenlang in de wolken!)... Heb je ook fotootjes? Liefs Monique
hey Miffy77 jaah ik heb 2 fototjes mee gekregen en had met de vorige echo al 1 op 1 van deze fotos zit "het" op zijn duimpje te zuigen, echt super leuk, ik wil wel zo weer op die stoel zitten zodat ik uren naar onze kleine kan kijken
Hahaha mooi is dat he! Ik had een echo gehad met 9 weken, zag je alleen een bolletje met knopjes als armpjes en beentjes.. En toen met de 12 weken echo zag je al egt armpjes en beentjes! Zo een verschil was dat, ik was er ook erg van onder de indruk toen!
Gooi ze onder de scanner, kunnen we lekker meegenieten! (als je die hebt tenminste). Wij hebben van onze pretecho met 17,2 weken een DVD die ik echt al helemaal platgespeeld heb... Kan er geen genoeg van krijgen! En het echofotootje staat op m'n nachtkastje Liefs Monique
iik zal me ventje zo wel vragen of die dat voor me kan doen... ik heb het eerste fototje ook in een lijstje bij me bed staan ga die andere 2 ook nog in een lijstje doen en strax mooi in het boekje plakken... als de fotos er zijn horen jullie het wel
Oh wat mooi..... Wij hebben morgen de tweede echo. Hoop dat het net zo leuk wordt als bij jou... Genieten hoor!
Ohh.. nu ben ik net zo in de wolken. Ook een fantastische echo gehad gisteren. De beeb was fanatiek heen en weer aan het wippen en zwaaien, alsof ie wilde zeggen: Hier ben ik, kijk dan! Behalve een foto zelfs een filmpje van meegekregen (en al tig keer bekeken natuurlijk). Krijg de smile niet van mijn gezicht. Zit voor het eerst op de top van mijn roze wolk! Zeker nu iedereen het mag weten!
O jongens ik heb dinsdag de 2e echo met 11wkn en 5 dagen ben weer super nieuwsgierig hoe ons ukkie al gegroeid is. Ik groei al best dus alles zal vast goed zijn. Denk dat iedereen wel een beetje bezorgd is als het maar goed is.
ik kan niet wachten tot ik mijn eerste echo krijg maar dat duurt nog wel even Meiden blijf lekker op de rose wolk zitten