Bedankt! Een dikke vette pluim voor alle ZPmama's!

Discussie in 'De lounge' gestart door Kwabbernoot, 18 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kwabbernoot

Kwabbernoot Fanatiek lid

18 apr 2010
    3.248
    2
    0
    n.v.t.
    Dag lieve medemama's!!

Mag ik iedereen die hier kletst even onwijs bedanken! Ik zit hier inmiddels al sinds mijn eerste miskraam(uuuuuhm das al een flinke tijd terug, jaar of twee? drie? time flies met kinderen hihi) en ik heb zo veel aan iedereen gehad!

Aan alle topics die al gestart waren en alle topics waar dames op hebben gereageerd! Zo wist ik bijvoorbeeld dat mijn jongste verborgen reflux had -en was ik er op tijd bij!-, heb ik heel veel geleerd over BV -waardoor het deze keer vast en zeker wél weer slaagt-, over voedingen, over kwaaltjes. Als ik het nodig had even een hart onder de riem gekregen en als kers op de taart heb ik ook nog een heel hecht clubje met vriendinnen overgehouden aan ZP. Ja het is echt geweldig hoe iedereen hier voor elkaar klaarstaat en elkaar helpt, dames: jullie zijn toppers, BEDANKT!

Heel veel liefs van Kwabbernoot!

2. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Ik ben het met je eens, iedereen bedankt voor alle adviezen, medeleven, steun, enzo enzo ;)

3. Elvira

Elvira VIP lid

6 okt 2005
    7.494
    0
    36
    Ik ben dan wel geen mama, maar de steun en aardige woorden die je krijgt van de medeleden blijven hartverwarmend.

4. raspberry

raspberry Niet meer actief

Ik heb hier ook altijd nuttiger en betere info gevonden dan dat ik bijvoorbeeld van het CB kreeg, (wat hopelijk slechts betekent dat ons CB niet erg geweldig functioneert).
    Zonder ZP zou ik een hoop dingen nog veel later ontdekt hebben.
    En hier ook steun gevonden bij ervaringsdeskundigen en mensen in dezelfde situaties tijdens verschillende moeilijke tijden de afgelopen 4 jaar: zonder die mensen was ik echt gek geworden, denk ik serieus :(

Dus ja, goed om even ook het geluid te laten horen dat een forum als dit veel oplevert :)

5. Kwabbernoot

Kwabbernoot Fanatiek lid

18 apr 2010
    3.248
    2
    0
    n.v.t.
    Elvira, ik bedoel ook meiden die graag mama willen worden hoor!
    Eigenlijk denk ik dat veel van de meiden die hier kletsen in hun hart allang mama zijn, het zou fijn zijn als de natuur ook even mee gaat werken maargoed. Met dat je het zwanger-worden traject ingaat is er vaak al een mama geboren.

6. Kwabbernoot

Kwabbernoot Fanatiek lid

18 apr 2010
    3.248
    2
    0
    n.v.t.
    Upje zodat alle diehard ZPers het kunnen lezen:D

7. Blays

Blays Niet meer actief

Ben het helemaal met je eens!
    Je kunt hier ALTIJD terecht met je problemen, verhalen en vragen en er zijn altijd mensen die je willen helpen met goede adviezen en ervaringen.

Dus iedereen, heel erg bedankt! :D

8. Jel

Jel Niet meer actief

Ik vind het ook een geweldige site, en ben zo blij je ei goed kwijt te kunnen en snelle reacties te krijgen. Ook namens mij iedereen bedankt.

9. Elvira

Elvira VIP lid

6 okt 2005
    7.494
    0
    36
    @Kwabbernoot, Ik voelde me ook echt niet beledigd hoor, als ik daar al niet meer tegen zou kunnen dan ben ik bang dat ik een heel naar persoon zou worden.

Ik ben nu ook heel erg gelukkig, je kan het immers niet afdwingen. Maarre lief van je in ieder geval...

10. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Daar sluit ik me helemaal bij aan.
    Als het CB vraagt of ik nog vragen heb zeg ik altijd nee, en dat als ik ze wel heb ik het wel op een forum vraag ;)

11. Noukie1805

Noukie1805 Bekend lid

4 feb 2009
    665
    0
    0
    Rozemarijke oa van jou en vele andere (zogelukkig moet ik dan ook even in het bijzonder noemen!!) heb ik hier veel steun en tips gekregen!
    Bedankt allemaal :)!

12. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Ben Helaas geen mama en zal het ook nooit worden!
    In mijn hart ben ik al jaren mama .
    Ben het met je eens : de steun en medeleven die je hier op zp krijgt van alle meiden is gewoonweg top!
    Tijdens mijn mmm tijd veel gehuild angst en geluk gedeeld .
    Geluk heeft even geduurd mk 2 sterretjes .
    Nog krijg ik lieve reactie en steun in onze weg naar samen gelukkig worden .
    En we zijn samen gelukkig met onze lieve kat .

Bedankt lieve meiden en heel fijn dat we nog altijd tips of wat ook krijgen van iedereen , als we zelf iets willen weten .

13. vivianbraak

vivianbraak Niet meer actief

Wat een leuk onderwerp! :D Ik sluit mij er bij aan !:D

14. vivianbraak

vivianbraak Niet meer actief

Kippenvel..!

15. raspberry

raspberry Niet meer actief

@Noukie1805: wat lief, thanks! :) Wat fijn om te horen dat wat ik hier zoal neerpoot voor anderen, zo gewaardeerd wordt! :)

16. Kwabbernoot

Kwabbernoot Fanatiek lid

18 apr 2010
    3.248
    2
    0
    n.v.t.
    Een hele dikke knuffel en ik hoop op een wonder voor jullie.

17. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

vanuit hier ook heel erg bedankt. Ik zit hier al een tijdje en heb heel veel vragen beantwoord gekregen en hopelijk zelf ook mensen geholpen met hun vraag.
    Ik vind het fijn dat ik hier mijn verhaal kwijt kan.

Dames dikke knuffel!!!

18. Wilma

Wilma VIP lid

22 mei 2006
    6.396
    1
    0
    Uithoorn
    Ik sluit me aan bij de rest hier. Ik bedoel ik zit hier niet voor niks al sinds 2006! ;)
    In den beginnen was het na 10 jaar weer even erg wennen om zwanger te zijn. Zoveel verandert, zoveel informatie die erbij gekomen is. Zoveel nieuwe dingen die handig zijn om te weten en te hebben. Had al 2 kinderen dus hoe de grondslag werkte wist ik wel. Maar hoe dat anno 2008 was dat zwanger zijn en bevallen enzo. Dat was toch even heel wat anders als in 1997 en 1998! ;)
    Baby en zwanger worden die fazen is voor mij wel over. Maar de kennis die ik met drie van die apen heb vergaard die kan ik soms wel delen. Maar andersom geniet ik soms ook van de dingen die anderen beleven met hun kleintjes (herkenning, ontroering, etc) of met andere dingen. EN er zitten hier ook stiekem nog wat mensen met oudere kindjes en dan kan ik toch weer even real time mee kletsen :p
    En laten we wel wezen, ook al gaat het om zwangerschap enzo er zijn daarnaast ook genoeg andere topics die hier voorbij komen die leuk/interessant/handig zijn om toch maar te blijven hangen!
    En daar voor wil ik jullie allemaal bedanken! :D

19. onzewonders

onzewonders Fanatiek lid

15 aug 2011
    4.055
    4
    38
    Helemaal mee eens! Ook ik heb veel ontdekt via ZP en daardoor veel bereikt! Thanx ladies!

20. StarMoon

StarMoon Bekend lid

11 nov 2009
    894
    0
    0
    Ik vind ZP echt een (h)eerlijk forum!
    Ik vraag eerder hier om raad dan het cb, hier krijg ik wel antwoorden haha.
    En als iemand een topic opent en ik denk goh daar liepen wij ook tegenaan, dan deel je je tips en een hart onder de riem.

Nadat junior was geboren heb ik dat de volgende ochtend meteen de meiden in het 37 weken topic laten weten. Heerlijk was dat... samen wachten op de bevallingen.

De manier waarop de meiden gesteund worden die niet makkelijk zwanger worden of blijven geeft me geregeld kippevel.

Moeders die er helemaal doorheen zitten worden weer opgebeurd.

Sommige fora zijn zo venijnig, harde woorden en sneren.
    Dat heb ik hier maar heel weinig zien gebeuren.
    Ik vind dit een clubje lieverds bij elkaar, ben bang dat als junior het huis uitgaat ik hier nog steeds rondhang :D

Deel Deze Pagina