Afgelopen maandag de 3D echo gehad; na enig meetwerk bleek onze knul toen (28 wkn.) al voeten van 6 cm. te hebben! Ik stond daar best wel van te kijken eigenlijk; zo groot had ik nog niet verwacht. Bij wiens beebje hebben ze toevallig nog meer (tijdens 3D echo, of later nog, met een groei-echo of liggings-echo bv.) de voetjes opgemeten?
Bij de pretecho's die ik kreeg zijn de voetjes ook opgemeten. De echoscopiste grapte zelfs dat zulke grote voetjes (weet niet meer precies hoe groot ze toen waren, maar wel groter dan gemiddeld) uit gingen groeien tot maat 46
wij hadden met 18 weken een pretecho vorige week. Onze kleine heeft grote voeten zei ze. Kan nog bijtrekken, maar kan ook gewoon aanleg zijn. Haar voeten zijn net zo groot als haar bovenbenen, 3 cm! Dat is echt groot vind ik! Wel grappig. de papa en de ooms hebben allemaal maat 46 t/m 48, dus...
bij ons ook het zelfde met 3d echo, voetje groter dan bovenbeen, ik weet niet meer precies maar ook ongeveer 6 centimeter en boven been 5.8 cen met 25 weken. echt appart. ik ben benieuwd strakx
bij mijn eerste dochter hadden ze bij de 3d echo ook de voetjes opgemeten en toen kwamen ze ook precies op 6cm. Vond dit ook echt supergroot. Maar toen ze geboren werd had ze gewoon normale lieve kleine voetjes hoor. Dus in mijn geval klopte er niks van.
ook bij onze uk zijn de voetjes gemeten tijdens de 3D echo van 28+4 weken. Zijn voetje was toen 5.7 centimeter
Ja, bij beide kindjes zijn de voeten opgemeten tijdens de pretecho. Géén idee meer hoe lang die waren, maar ze waren wel flink. Dat bleek ook wel na geboorte, veel slofjes en sokjes pasten ze gewoon niet. Zoonliefs schoenmaat is nu redelijk normaal (25 bij 3 jaar), dochter heeft nog steeds flinke voeten (lange tenen he.... dat belooft nog een hoop gedoe!)
De voetjes van ons meisje zijn ook gemeten tijdens de 20 weken echo met precies 21 weken en waren 3cm
met de 20 wk echo... 3,3 cm waren ze ... vond het ook best groot, wij hebben beide niet echt grote voeten
Ik weet van mijn tweede dat ze zeiden dat ze lange slanke voetjes zou hebben. Nou, lang valt mee maar slank wel... wat een ellende, hahaha (nu 10 jr maat 35) Ik weet van de jongste twee de lengte niet meer. Bij deze beeb waren de voetjes met 16wk 2cm
Bij de 20 wkn echo waren mn dochter haar voetjes 3,35 cm, vond het toen erg groot. Maar nu met bijna 2 jr heeft ze nog maar maat 19 van schoenen kleine voetjes dus .