hebben ze bola's bij de prenatal?

Discussie in 'De lounge' gestart door Amfy, 30 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Amfy

Amfy Niet meer actief

wist niet goed waar ik het moest neerzetten dus als het verkeerd staat sorry :) (zit je hier al 3 jaar en nog weet je het af en toe niet)
    maar goed!

ik heb vrijdag mijn eerste 3d echt en ik wil daarna graag naar de prenatal shoppen. ik wil ook een bola hebben nu kan ik die bij je juwelier gaan halen maar daar zijn ze 40 euro zonder ketting.
    maar als ze ze nou hebben bij prenatal dan kan ik er daar een mee nemen.

weten jullie of ze ze daar hebben?

2. DeeLighT

DeeLighT VIP lid

9 jan 2007
    8.722
    628
    113
  3. Manuk

Manuk Fanatiek lid

19 okt 2010
    2.751
    62
    48
    Vrouw
    Groningen
    Mijn man heeft me een bola gekocht voor sinterklaas. Hij is bij div. Juweliers geweest maar vond ze te duur, hij kocht van dat geld liiever een ketting die ik langer azal dragen.
    Ik meen dat hij uiteindelijk bij de prenatal geslaagd is voor een bola in hartje model. Was wel een stuk goedkoper dan bij de juwelier..

Groetjes Manuk

4. Amfy

Amfy Niet meer actief

ja dat is het ook de goedkoopste is 40 euro en dat vind ik toch wel veel geld eigenlijk.

5. torrach le

torrach le Fanatiek lid

30 okt 2008
    4.435
    1
    0
    in arnhem op de woonboulevard in zuid staan ze bij de kassa....
    links staat de kassa en helemaal rechts staat een rek met bola's.

veel plezier met de echo!!!!

6. Amfy

Amfy Niet meer actief

je bent geweldig!! je raad al waar ik naar toe ga naar de echo;) ga dus mooi even de brug over

7. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.810
    4.192
    113
    is dat zo'n lange ketting met een belletje eraan?
    Mijn man had die voor mij bij prental gekocht (18 euro) maar die ging al snel roesten en werd heel lelijk

8. stampvamp

stampvamp Fanatiek lid

30 jan 2007
    1.719
    0
    0
    zelfstandig ondernemer
    anders online zijn ze ook in leuke modellen te krijgen voor iets van 16 euro meen ik.. maar goed ik neem aan dat je hem liever meteen meeneemt haha ik heb ze hier bij prenatal nooit gezien maar kan ook zijn dat ik erover heen gekeken heb

Deel Deze Pagina