Hebben ze deze fotolijsten bij de Action?

Discussie in 'De lounge' gestart door Soit, 18 dec 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Soit

Soit Niet meer actief

Ik wil een kerstcadeautje maken voor (schoon)ouders, nl zo'n grote fotolijst waarin je meerdere foto's los van elkaar kunt inlijsten.

Mojn vraag is: hebben ze die lijsten op dit moment bij de action (liefst wit)? En zo ja hoeveel foto's kunnen erin?

Dan kan ik alvast foto's bestellen, kan pas later dit weekend een lijst gaan halen nl.

2. sther3

sther3 Niet meer actief

Ja wij hebben er een , even geen foto ervan, in het zwart maar hij was er geloof ik ook in het wit. Wel al van een half jaar geleden, dus weet niet of ze 'm nog hebben..

3. Mariannetje

Mariannetje Bekend lid

6 dec 2006
    975
    248
    43
    Vrouw
    aan de kust
    Volgens mij heb ik m gisteren nog gezien bij de action!

Weet niet hoeveel fotos je erin kunt doen, maar in de gauwigheid dat ik het zag ong. 15st. denk ik toch nog wel...

4. MamaBenjamin

MamaBenjamin Niet meer actief

Jazeker, ik heb hem aan de muur hangen in het wit. Ik heb hem gekregen, dus of er nog andere zijn weet ik niet, maar in die van mij kunnen 12 foto´s.

5. Soit

Soit Niet meer actief

Ah super, dan bestel ik iig 15 foto's dan zit ik zeker goed. Wil de kids ook een tekening laten maken voor ertussen nl. Dank u! :)

6. Peace

Peace Fanatiek lid

24 okt 2009
    2.553
    245
    63
    Ik heb er woensdag 1 gekocht voor 12 foto's in het wit. Ook heel leuk geprijsd, onder de 5 euro.

7. mamaatjevan5

mamaatjevan5 VIP lid

30 sep 2007
    5.584
    2
    38
    jaa hoor heb je daar, je heb verschillende afmetingen, en verschillende aantal foto's ikzelf heb vorig jaar van mijn zusje het witte hart gekregen hier kunnen 11 foto's in erg leuk en erg voordelig

8. Soit

Soit Niet meer actief

Fantastische winkel blijft het toch he :D

9. Joycey

Joycey Niet meer actief

Ik heb hier ook fotolijsten van de Action met 12 foto's er in :)
    Ze hebben ze in het wit en in het zwart - misschien ook in andere kleuren, maar dat zijn de kleuren die ik hier in huis heb hangen.

10. pinter

pinter Fanatiek lid

9 jan 2010
    4.015
    1
    36
    noord limburg
    Ik heb hem ook in het wit.
    Zijn allemaal "normale" maat foto lijsten die aan mekaar zijn gemaakt,erg leuke lijst.

11. Vlinder3

Vlinder3 VIP lid

26 jun 2006
    5.288
    1
    0
    Putte
    Jazeker heeft de Action die :)
    We hebben verschillende maten en ook verschillende aantal foto's , ook hebben we ze met een tekst erboven/ertussen zoals bv 'Family' 'Home'e.d.

Ik zou zeggen, google even op fotolijst Action en je komt ze tegen ;)

12. Soit

Soit Niet meer actief

Heel goed geslaagd, heb idd die met de 12 aan-elkaar-lijstjes. In het wit. Thanks!

Deel Deze Pagina