Hebben ze deze foundation op de zwarte markt?

Discussie in 'De lounge' gestart door Shaddixxx, 17 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Stomme vraag misschien, maar is er iemand die onlangs nog op de Bazaar in Beverwijk is geweest, of in Utrecht, en 'm heeft gezien? Ik heb dus áltijd dat ik EINDELIJK een goeie foundation heb gevonden, en dat ie dan een jaar later ineens weer uit het assortiment is. Nu heb ik deze afgelopen zaterdag voor 't eerst gekocht, en ik vind 'm geweldig, en eigenlijk wilde ik dus een voorraadje inslaan.. Kost alleen 14,99 per flesje, best duur om er dan ineens een aantal tegelijk te kopen :p Mijn vorige foundation kostte ook rond de 13 euro in de winkel, en daar had ik er op de zwarte markt altijd 3 voor 10 euro van.. Zou dus wel de moeite waard zijn als ik dat bij deze ook kan regelen :D

Het gaat om deze, Maybeline Superstay 24h Foundation;
    http://beaut.ie/blog/wp-content/uploads/2010/12/maybe1.jpg

Oh, en is er iemand die weet of ze er de echte Biosilk verkopen?

2. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

Jammer, want bij de kruidvat was het dit weekend 2 halen 1 betalen op make up

Ik weet wel dat zeer veel make-up nep is op de zwarte markt
    Bijv Dior make up is allemaal namaak helaas

3. Daarom heb ik 'm ook gekocht :p Vond 'm veeeeel te duur om te proberen, maar met een eyeliner van 2 euro erbij kostte het ineens nog maar 9 euro in totaal :D

4. woezeltje1

woezeltje1 Fanatiek lid

17 jan 2011
    2.031
    0
    36
    ja die heb ik zaterdag nog gezien! meteen als je bij het begin der in komt loop je der zo op af

5. Ah super! En was dat in Utrecht of Beverwijk? :D

6. woezeltje1

woezeltje1 Fanatiek lid

17 jan 2011
    2.031
    0
    36
  7. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    Beverwijk vast wel. Gebruik hem zelf ook en hij is erg goed maar helaas ook duur. Vrijdag en zaterdag 4 ingeslaan bij de 2e make up gratis bij kruidvat. Waren ze 7,50 per stuk. Je moet het vooral van de aanbiedingen hebben

8. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    ff stom vraagje tussen door, is er een zwarte markt in utrecht dan??

9. Ja eerst was ie in Vleuten.. Maar tegenwoordig in Utrecht toch? Of is het gewoon nog steeds Vleuten maar heet het 'Utrechtse Bazaar'? Nu ga ik twijfelen ;) Nouja, Vleuten is zo goed als Utrecht :p

10. Papaver

Papaver Niet meer actief

Bij voorbaat mijn excuses als dit niet gewaardeerd wordt (ben in een lollige bui), maar ik kreeg het volgende visioen bij de topictitel:

11. jessy77

jessy77 VIP lid

9 aug 2007
    8.640
    5.947
    113
    :D..

12. Oh serieus :D Wist je dat ik dus echt HEEL lang gedacht heb dat 'de zwarte markt' zo heette omdat er zoveel buitenlandse verkopers zijn? :)

13. Papaver

Papaver Niet meer actief

Hihihi, ben blij dat je het kan waarderen... Ik denk dat er wel meer mensen zijn (mezelf inclusief) die dat dachten trouwens. (En dan ben ikzelf nog opgegroeid op de markt (mijn ouders zijn jarenlang 'witte :p' marktkooplui geweest)...

14. Fuchsia

Fuchsia Niet meer actief

Ws gaat deze un vleuten helemaal weg...

En volgend weekend bij Trekpleister 1+1 op alle make-up

15. runner

runner VIP lid

12 jan 2006
    5.387
    0
    0
    katwijk ZH
    Het zal niet zozeer nep zijn wat ze daar aan make-up verkopen.
    Wel gejat.... Vandaar dat het daar zoveel goedkoper is.

Deel Deze Pagina