Jippie herfst!

Discussie in 'De lounge' gestart door mamavanmeisje, 16 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamavanmeisje

mamavanmeisje Fanatiek lid

17 jan 2010
    3.076
    0
    0
    Oke ik geef toe het is even wennen maar ik vind het leuk dat de herfst eraan komt. Herfst is voor mij lekkere warme chocolademelk na een koude fietstocht. Kaarsjes aan tijdens het avondeten, met een dekentje op de bank en foto's maken in het bos met alle mooie kleuren. Hebben jullie er ook zin in?

2. mamavane

mamavane Bekend lid

27 jan 2011
    687
    21
    18
    Ja ben het helemaal met je eens!!! Kan niet wachten haha, laat maar komen!
    en dan heerlijk met een kopje herfstthee en gevulde speculaas op de bank........

3. BB88

BB88 Fanatiek lid

17 jan 2013
    1.002
    3
    38
    Precies wat jullie al zeggen!!
    Vind het ook heerlijk dat hier de kaarsjes 's avonds weer aan kunnen, en lekker knus tegen elkaar op de bank iets kijken. Prrrr :D

4. chantal26

chantal26 Fanatiek lid

25 jun 2007
    4.181
    0
    36
    Ja ik vindt het zo gezellig altijd, gezellig kaarsjes aan, lekkere warme chocolade melk drinken.
    Ik heb er wel zo in.
    Zo heb ik dadelijk ook weer zin in de sinterklaas en kersttijd heerlijk.

5. Ja, maar zo heeft elk seizoen toch wel zo zijn charmes..
    Vind ik tenminste..

6. Talvi

Talvi Niet meer actief

Ieder seizoen heeft wel wat maar ik heb best wel een hekel aan regen en nat en koud weer. En het wordt weer ontzettend vroeg donker :( Maar savonds samen knus op de bank met thee en een dekentje is wel erg fijn :p

7. mie

mie Fanatiek lid

17 jan 2011
    1.680
    7
    38
    Ja, heerlijk!!! Ik kijk ook al weer enorm uit naar sinterklaas en kerstmis!

8. Aszz

Aszz Niet meer actief

Oh ik vind het ook weer heerlijk hoor! Ik vind elk seizoen leuk.
    We hebben een hele goede, mooie zomer gehad en ik vind het geen enkel probleem dat de herfst er nu aan komt.
    Lekker naar het bos, uitwaaien op het strand, Sint Maarten. Daarna de Sint verwelkomen en kerst vieren in de sneeuw.
    I love it!

9. MommyA

MommyA Fanatiek lid

11 okt 2010
    1.016
    0
    36
    Het heeft wel wat ja, ik heb ook geen moeite met kou of sneeuw, maar die regen steeds vind ik niet prettig want je kan buiten de deur haast niks. Speeltuin, kinderboerderij, wandelen etc. Die dingen vallen dan al af (of zijn in ieder geval niet leuk wanneer je kletsnat word), vind qua ondernemingen de zomer wat makkelijker. Maar 's avonds in huis vind ik het wel weer lekker. Inderdaad warme chocolademelk, warme sloffen aan, met een dekentje op de bank.

10. Chiggy

Chiggy VIP lid

29 aug 2010
    12.876
    25
    38
    Rotterdam
    Nee echt niet.. Ik word echt gruwelijk chagerijnig van op m'n fiets moeten stappen als het giet en ook nog eens keihard waait. Doe mij de winter maar!

11. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

9 jun 2010
    4.556
    0
    36
    Vrouw
    Ja hoor hier ook een fan !
    Ik hou niet van hittegolven ;)
    Ben zo blij dat het weer lekker wat minder heet is. Mooie kleuren in de herfst en inderdaad lekker warme kop thee met kruidnootjes..laat Sint maar komen hoor.

12. Jonon

Jonon Fanatiek lid

9 feb 2012
    1.319
    0
    0
    In m'n huuske
    Onee he?! Gaan we een topic openen over de herfst??!!

Pffff ik word al down als ik alleen al aan die vallende blaadjes denk. Nee, de komende 2 seizoenen zijn niet aan mij besteed.
    Het liefst ga ik vanaf morgen beginnen met mijn winterslaap...

13. dekilene

dekilene Niet meer actief

ik ook:(

14. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.739
    1.060
    113
    Oh nee bah.. Ik ben van uiterste;

Warme en hoog zomer of lekker koud met zonnetje en sneeuw. Maar die tussen seizoenen; Bah!
    Ik zou het liefst nog even 3 maanden zomer eraan willen plakken..

15. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    verkoopster babyspeciaalzaak
    Jaa! Heerlijk! Kijk ook al echt uit na de sneeuw! :)

16. Samama

Samama Niet meer actief

Ach het heeft wel wat, en dan vooral de kaarsjes en thee s'avonds. Ben niet zo van de regen, bah.

Maar ik heb toch het allerliefste de zomer hoor, lekker 's avonds nog laat buiten kunnen zitten... heerlijk.

17. dorisn

dorisn Fanatiek lid

2 jun 2007
    4.319
    37
    48
    ede
    Ik ben meer een zomermens, maar het komt zoals het komt en ik maak het in de herfst/winter in huis extra gezellig.
    De warme chocolademelk is niet aan te slepen en met een dekentje op de bank heeft ook wel eer wat.

18. ikke84

ikke84 Fanatiek lid

28 feb 2010
    3.062
    507
    113
    Lente, Zomer en Herfst vind ik heerlijk!

Maar de winter mogen ze van mij overslaan.

Ik vind het ook wel wat hebben dat het wat frisser word, kaarsjes aan dekentje gezelligheid in huis.

19. JoyofLiving

JoyofLiving Fanatiek lid

10 apr 2013
    2.571
    0
    0
    Ik heb er ook zooooo'n zin in! Normaal ben ik wel een zomermens, maar dit jaar kon mij de zomer gestolen worden nu ik zwanger was :D En vind t heerlijk dat de temperatuur nu minder is... en inderdaad, ook gezellig! Lekker de kaarsjes weer aan, dekentje op de bank.... en het betekend ook dat mijn uitgerekende datum steeds dichterbij komt :D

20. mutsie79

mutsie79 Fanatiek lid

6 sep 2007
    2.567
    221
    63
    Ja heerlijk, mijn lievelingszeizoen! Ik vind de zomer echt het minst leuke seizoen en ben gewoon vrolijk als het weer omslaat aan het eind van de zomer:D.
    Okay, nu mogen ze van mij best de grijze dagen met urenlange regen skippen hoor, maar voor de rest: i love it!
    Ik vind herfst/winter kleding ook altijd zo fijn zitten. Lekkere vesten en mooie lange laarzen, leuke (gebreide) jurkjes.......Lekkere boswandelingen maken en de geur opsnuiven, heerlijk!
    Als het zomerweer doorzet baal ik altijd een beetje, ik vind er niks aan, die warmte haha, dus ja, ik ben in mijn nopjes, ook al staat hier op het moment een windkracht 7;).

Deel Deze Pagina