Hebben ze onze hond gecastereerd!

Discussie in 'De lounge' gestart door Elly1982, 29 jun 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pisam

Pisam Niet meer actief

Zo dan, wat een fout. :$

Hoe is er gereageerd door de praktijk?

Ik zou ook flink pissig zijn, zeker als het gaat om een eerste reactie. Hopelijk ondervinden jullie er geen hinder van!

2. misa

misa Niet meer actief

Dit ja. Maar hoe dan ook, wel erg hoor!

3. regenboogworst

regenboogworst Fanatiek lid

22 aug 2014
    1.297
    75
    48
    zooo wat een fout.
    ik ging gelijk opzoek naar een andere DA
    hopelijk valt het allemaal mee.

4. Zonnebloem92

Zonnebloem92 VIP lid

4 dec 2012
    10.846
    4.213
    113
    Vrouw
    Zuid Holland
    Oh wat erg zeg!
    Zou flink pissig zijn en wat mensen zeggen dat er fouten kunnen worden gemaakt, ik vind niet dat je zulke fouten man maken!

5. Elly1982

Elly1982 Actief lid

27 okt 2012
    177
    0
    0
    NULL
    NULL
    De dierenarts belde meteen zelf op dat ze een gigantische fout hadden gemaakt. ze hadden hem verwisseld met een andere hond. Op dat moment natuurlijk schrikken en boos.

We gaan hem om half 5 ophalen en dan willen we wel horen hoe dit heeft kunnen gebeuren.

Natuurlijk kan ik me ook inleven in de dierenarts en dat hij zich ook slecht moet voelen.

Het zal dadelijk toch wel ff schrikken zijn als we hem op gaan halen. IMG_7715.jpg

6. Aszz

Aszz Niet meer actief

Nou ja hij wordt er in ieder geval nóg mooier op want die gigantische dikke noten zijn verdwenen 😁

7. SDonya

SDonya Niet meer actief

😂 😂 😂

8. Twingia

Twingia Fanatiek lid

7 dec 2013
    1.151
    1
    38
    thuis dingen doen, met de kinderen knuffelen.
    Friesland
    Jeetje wat een opmerking zeg!

TS. Veel succes en sterkte vanmiddag bij de dierenarts. Hopelijk krijg je antwoord op al je vragen!

9. tuc

tuc Niet meer actief

Nou natuurlijk ben je geschrokken...de bedoeling is het zeker niet. Ben wel met sommigen eens dat de DA het uiteraard niet met opzet gedaan heeft en verwacht dat zij zich enorm rot voelen.

En look on the bright side....gelukkig was het niet je man die zn amandelen eruit ging laten halen ofzo;)

10. Miek89

Miek89 Fanatiek lid

15 apr 2013
    1.251
    177
    63
    Dit dus!

11. Aszz

Aszz Niet meer actief

Nou zo was 'ie niet bedoeld hoor!
    Maar ik wist niet dat sommige mensen de ballen van een hond mooi vonden.

12. TinaTeenslipper

TinaTeenslipper VIP lid

5 jun 2013
    7.020
    548
    113
    sorry... vind het heel lullig en vervelend en erg en slordig etc... maar ik lag toch effe keihard in een deuk toen ik het las.

ga je voor een bult op je neus, worden zonder pardon je ballen eraf gehaald.

persoonlijk zou ik best wel laten merken dat ik pislink zou zijn en het bultje op zijn kop gratis weg willen hebben ter compensatie. maar verder lijkt mij het hebben van ene gecastreerde hond nou ook geen ramp verder. mits je niet fokt natuurlijk. maar wij lieten onze honden altijd castreren

13. TinaTeenslipper

TinaTeenslipper VIP lid

5 jun 2013
    7.020
    548
    113
    ik vind geen enkele ballen mooi:) die van mn man ook niet ofzo

14. Marihi

Marihi Fanatiek lid

3 dec 2012
    1.268
    671
    113
    :(:$ En wie is de eigenaar van een hond dan wel, dat hij/zij kan beslissen of een hond zich mag voortplanten??? Zo kunnen we nog wel even doorgaan zeg!
    Tuurlijk is het naar als de da zó een fout maakt. Er zal ook nog best goed over gesproken worden en na vandaag zal die da ook best weer beter op gaan letten, maar praatjes als bovenstaande doen mij echt :$ dit... En vergelijken met kinderen, dat vind ik toch echt not done!

15. Bootsje

Bootsje Fanatiek lid

12 jul 2013
    1.228
    0
    36
    het is natuurlijk een enorme fout van deze DA..

maar persoonlijk ben ik voor het castreren en steriliseren van ALLE honden.. (en katten)
    alleen de honden die de rassen kunnen behouden of beter kunnen maken..

en vooral in het geval van dit ras.. of andere rassen die gewoon niet gezond zijn vind ik dat ze verplicht geholpen moeten worden zodat er geen thuis en oeps nestjes meer gemaakt kunnen worden..
    of kruisingen waar je misselijk van word..

16. zonnetje2015

zonnetje2015 VIP lid

13 sep 2014
    9.446
    4.241
    113
    Waarom zijn mensen voor castreren en steriliseren? Ik vind dit Nl een grote verbreking van de hormoonhuidhouding.. Meer kans op prostaat kanket, vacht verandering en vooral narcose.. Flinke aanslag op een hond. Castreren doe je enkel ivm loopse teven waarop een hond kan reageren of medische oorzaak. Alle andere zaken is een kwestie van trainen. Mijn hond is gecastreerd ivm medische noodzaak en wordt nu regelmatig als loopse teef aangezien niet leuk hoor.
    Ik zou hierover dus ook zeker een stevig gesprek hebben met je da. Is de oorspronkelijke operatie wel uitgevoerd?

17. Jeszss

Jeszss Fanatiek lid

16 jan 2013
    1.752
    0
    36
    Gelderland
    Zelfs met mijn mega chagrijnige bui kon ik smakelijk hierom lachen:D. Het is een vervelende situatie voor ts, maar dit was gewoon een grappige opmerking:p

18. 4dogs82

4dogs82 Fanatiek lid

3 sep 2012
    2.314
    0
    36
    Een mooi huis
    Verschrikkelijk! Je zal het meemaken! :$

Zo te lezen was je niet van plan om te gaan fokken met deze reu, want als je een fokker zou zijn met grote plannen voor deze reu zou je een rechtszaak moeten aanspannen. Ik ken iemand die dat dus heeft mee gemaakt en wel gelijk heeft gekregen van de rechter en een flinke schadevergoeding heeft gekregen omdat hij de reu niet meer kon gebruiken.
    Ik hoop voor je dat zijn karakter hetzelfde blijft, is per hond verschillend, de 1 wordt (nog) liever/socialer, de ander wordt minder macho (in geval van een redelijk onzekere hond kan dit negatief uitpakken), de ander veranderd helemaal niet, hoop voor jou dat het laatste zal gebeuren ;)

19. LoeForceOne

LoeForceOne Fanatiek lid

28 jun 2015
    1.374
    910
    113
    Ik vind uberhoud dat je een bulldog niet moet door fokken. Vind dat echt dierenmishandeling, maar goed dat vroeg je niet.

fouten maken is menselijk, maar zoiets mag niet gebeuren. Een (dieren)arts moet altijd alle gegevens goed checken em bij twijfel bellen. Ik zou dan ook niks betalen en een klacht indienen en het gedrag van de hond in de gaten houden de komende maanden

20. sem frummel

sem frummel Fanatiek lid

21 okt 2011
    2.386
    1
    36
    verzorgende ig
    Ben benieuwd hoe dit afloopt
    wat een fout.

Deel Deze Pagina