hebberig babietje

Discussie in 'Stel je vraag aan de kraamdeskundige' gestart door susan28, 20 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. susan28

susan28 Bekend lid

17 jan 2008
    933
    0
    0
    ziekenverzorgende
    hallo ilja, allereerst van harte met je zoon.
    nu mijn vraag; we moeten van het cb over naar 3 flessen, nu ben ik dat al druk aan het proberen alleen wil het niet zo. Als amy wakker word wil ze direct een fles. nu probeer ik savonds eerst de groente te geven en dan als toetje de fles en dat zo afbouwen zodat ik op 3 uitkom. alleen ze blijft net zo lang krijsen tot ze eerst de fles krijgt. ook als ik de groente een half uurtje voor flestijd geef wil ze eerst de fles. maar zo kan ik nooit een fles afbouwen. heb jij nog tips voor mij misschien? zou het een idee zijn om eerst een flesje water of sap ofzo te geven en dan de groente? of zou ze dan de groente niet echt meer willen?
    groetjes susan

2. kwebbeltje

kwebbeltje VIP lid

13 jul 2005
    15.340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    Mag ik vragen waarom je perse over moet stappen naar 3 flessen.

Ilja

3. susan28

susan28 Bekend lid

17 jan 2008
    933
    0
    0
    ziekenverzorgende
    ik weet niet waarom, ik vind het ook wel wat vroeg, ze is nog geen eens 6 kg. volgens het cb moet ze met 6 maand op 3 flessen zitten en met 7 maand op 2. en omdat ik er maar van uitga dat hun het weten allemaal en het onze eerste is wou ik het wel proberen. maar het lukt niet echt

4. kwebbeltje

kwebbeltje VIP lid

13 jul 2005
    15.340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    Sorrie dat ik het zo zeg, maar wat een onzin. Natuurlijk zijn er richtlijnen voor een gemiddelde, maar dit heb ik zo nog nooit gehoord.
    Ik kan je hierop maar één ding zeggen....blijf gewoon nog de 4 flessen geven zoals voorheen. Amy zal zelf aangeven wanneer ze een fles minder wil hebben.

Ilja

5. susan28

susan28 Bekend lid

17 jan 2008
    933
    0
    0
    ziekenverzorgende
    denk je? maar je vind het dus geen goed idee om eerst wat water of zo in een flesje te geven en dan de groente. ik wil haar ook niets afdwingen war ze nog niet aan toe is. ik zal me er maar niet zo druk meer om maken dan

6. kwebbeltje

kwebbeltje VIP lid

13 jul 2005
    15.340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    Nee, ik zou geen water eerst gaan geven.
    Laat ze lekker de 4 flessen opdrinken en kijk wat ze dan nog aan groente wil eten.

Ilja

7. kwebbeltje

kwebbeltje VIP lid

13 jul 2005
    15.340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    Nee, ik zou geen water eerst gaan geven.
    Laat ze lekker de 4 flessen opdrinken en kijk wat ze dan nog aan groente wil eten.

Ilja

Deel Deze Pagina