obstipatie bij baby 3 weken!

Discussie in 'Stel je vraag aan de kraamdeskundige' gestart door anastasia, 20 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    heeft iemand hier enig idee wat ik laura kan geven voor haar darmen? Ze heeft sinds zondag al geen poepluier meer gehad, En heeft echt enorm pijn in haar buik! ze krijst af en toe hartverscheurend, overstrekt zichzelf en laat dan alleen wat windjes zo zielig!

Ik gebruik al cinababy voor de krampjes en nu ook dat kiddicol voor de ontlasting zacht te houden.. maar het helpt allemaal niet... het is zo enorm zielig, en ik heb geen idee wat ik voor haar kan doen.
    Op mijn arm houden , buikje masseren en warme kruik enz helpt overigens ook niet

Ze krijgt 7 voedingen waarvan 5 fles(kunstvoeding) en 2 gekolfde borstvoeding

Hoop dat iemand een goede tip heeft

2. kwebbeltje

kwebbeltje VIP lid

13 jul 2005
    15.340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    Je kan proberen om de flesvoedingen iets te verdunnen (10cc extra water toe te voegen).
    je hebt ook voeding wat speciaal te gebruiken is bij problemen als obstipatie. Of een theelepeltje zonnebloemolie bij de voeding doen.
    Verder even de zoekfunctie gebruiken. In dit topic is al vele malen tips gegeven over wat te doen bij obstipatie.

Ilja

3. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    Ilja dat wist ik niet, dacht dat ik wel goed gekeken had maar niet dus.. sorry

de 10cc water heb ik ook geprobeerd de afgelopen 2 dagen.. helaas geen resultaat.
    De thermometer truc werkt niet..
    ik ga morgen eens olie kopen en kijken of dat wil helpen en anders van de week maar langs de huisarts..
    dit is ook zo zielig!

Deel Deze Pagina