Bedankt. Jij ook! Als ik tips nodig heb, dan vraag ik het me moeder wel hoe ik wel of niet iets moet doen.
Hihi, don't touch my baby....mijn ouders hielden mn mannetje pas vast na tien dagen..... Onze zoon lag bij mij te drinken/slapen of bij mn man op zn borst. En anders lag hij heerlijk in zn wieg... Het kwam er gewoon niet van dat iemand anders hem vast had! En dat was prima. Iedereen geeft je tips en adviezen, luister ernaar en laat t weer van je afglijden als ze klaar zijn.
Haha dan wens ik je nog succes. Geloof me, nu vallen de adviezen nog mee. Over een paar weken krijg je ze (ongevraagd) van iedereen in je omgeving. Laat ze praten en doe ermee wat jij wilt Mar vergeet niet dat je schoonouders ook opa en oma willen worden en je ze niet geheel buiten kan sluiten.
Ik sluit niemand buiten.. maar ik wil eerst graag alleen zijn met mn man en mn baby. Ik snap dat ze allemaal blij zijn.. maar gun me tijd om me baby te leren kennen.
Natuurlijk niet meer dan logisch. Maar omdat je zegt dat je schoonouders in januari willen komen, dan ben je nog niet bevallen. Ik hoef ook niet direct familie aan mijn bed hoor, moet er niet aan denken.
We zien wel hoe het loopt. Ik hoop dat zy my, ons wat tijd gunnen om bij te komen en daarna kunnen ze langskomen. Ik blame de hormonen
In het ziekenhuis bepaal jij zoiezo wie wel welkom is en wie niet. Maar bespreek dit samen met je partner en beslis het niet alleen. Hij is ook trots dat hij papa wordt en wilt dit misschien ook delen.. Maak je er voor nu nog geen zorgen om. Je hebt nog genoeg de tijd En als ze komen in januari scheelt jou een hoop werk. Lekker dan met je pootjes omhoog en je grenzen aangeven.
Als je niet wil dat mensen op je reageren kan je beter niks zeggen of vragen hè? Je reacties zijn niet altijd even vriendelijk naar je mede forumleden toe. En als je moeder toch alles weet dan had je de afgelopen week niet al 10 nieuwe topics hoeven te openen. Alleen een constatering geen tip!
Je baby is nog lang niet geboren, dus hoe kun je nu al zeggen dat je je na de bevalling ook zo zal voelen... ???
bij mij is het ook niet zo, zou het wel liever zo hebben hoor mijn familie is totaal niet geïnteresseerd in mijn zwangerschap enz...
Ik niet eerlijk gezegd! Jij hebt schoonouders die zelfs willen overvliegen Hoe goed ze t ook bedoelen maar ik heb zelfs een horde schoonfamilie die me nooit belt of appt om te vragen van goh Hoe gaat t nou? Trek je t nog een beetje? Ik hoef geen medelijden maar een telefoontje zou wel erg leuk zijn! Mijn man heeft er het meeste last van it is his family denk ik dan maar. Als ze me maar ook NA de bevalling met rust laten vind ik het helemaal toppie