Ik ben 's avonds altijd alleen thuis en omdat er de laatste weken alleen maar herhalingen op televisie zijn huur ik dus regelmatig een film. Nu heeft de videotheek waar ik huur een actie "Op maandag, dinsdag en woensdag zijn alle dagfilms 2,50" Ik pakte dus net 2 leuke dvd's en ga ermee naar de kassa. Zegt hij "Dat wordt dan 6,50". Dus ik wijs hem er op dat de actie geldig is en het dus in totaal 5 zou moeten worden. Nee zegt hij, dat geldt maar voor 1 dvd. Dus ik vroeg hem of dat ook ergens staat maar dat is niet zo. Dus ik zeg doe mij daar maar 1 film. Hij scant deze en ik reken 2,50 af. Vervolgens pak ik de andere film en zeg dat ik het dan wel zo doe, en overhandig hem de film. Zegt hij doodleuk "Nee dat kan niet mevrouw, u heeft al een dagfilm gehuurd". Wat is dit nou weer voor stoms? Toen ik vroeg of het wel kon als mijn vriend hem zou afrekenen (vriend was bij mij) antwoordde hij dat dit wel kon. Gewoon op mijn account dus. (Niet gedaan want ik vond het te belachelijk voor woorden haha) Is dit nou een belachelijke actie of ligt dit aan mij?
Dat klinkt wel raar inderdaad. Dan hadden ze ergens voorwaarden mogen neerzetten, van max 1 dagfilm per klant.
Hoezo moeilijk doen! Dan zie je dat toch door de vingers ofzo. Volgens mij zijn ze zoiezo verplicht om dit dan te melden in de kleine lettertjes als het niet geld voor een 2e.
Haha ik ben blij dat jullie het zeggen want hij keek mij echt aan alsof ik gek was. Ik begon haast aan mezelf te twijfelen. Als mijn vriend even de winkel uit liep en dan weer naar binnen dan kon het wel. Maar als ik het deed niet, want ik had immers al een dagfilm gehuurd.
Pffff ALLE dagfilms voor 2,50 is gewoon ALLE dagfilms 2,50! Of je er nou 2 hebt of 347. Wat een stomme actie anders idd.
Het ligt aan jou. Nee hoor. (antwoord op je titel). Ik vind het ook belachelijk. Je betaald er toch netjes voor? Wat maakt het dan uit aan welke klant je ze meegeeft? Als je ze maar ook weer netjes terug breng, dan zou je toch denken dat je er zoveel mag lenen als je wilt? Rare regels.
Waarschijnlijk heeft hij het zelf ook niet goed geweten en wilde hij later niet voor l*l staan en toch toegeven.
Dan had ik vriendlief naar buiten gestuurd, om vervolgens opnieuw binnen te laten komen en een film af laten rekenen, terwijl ik er gewoon naast stond
het is idd een stomme actie. Maar dat vind ik ook altijd bij die supermarkten van max. 2 per klant. Was een keer met kratjes bier en wij waren bijna jarig. Ik heb met meisje afgerekend en toen we de boodschappen in de auto gingen zetten is mn vriend terug gegaan.
Slaat nergens op idd... Mn vader deed dat vroeger ook altijd als ze 2 max per klant zeiden. Alleen ging hij dan gewoon 3x ofzo
stom is dat. jaren terug hadden we voor 1000 euro lamindaat gekocht, en bij besteding van 250 euro kreeg je 4 kaartjes voor ponypark. toen ook gevraagd of we dat x 4 kregen, niet dus. Toen gezegd dat we in 4 keer gingen afrekenen, cassiere chagrijnig, maar wel gekregen......met 1 keer afrekenen