Ik heb onlangs de puckababy gekocht, maar ik vraag me af welke kleertjes ik Jarne moet aandoen wanneer hij in de puckababy ligt. Zou ik hem nog een pyama aandoen of enkel in rompertje erin steken? Het is iets van een 18 graden op zijn kamertje vermoed ik. Ik heb nog wat moeilijkheden in te schatten wanneer het warm genoeg is voor hem. Wat zouden jullie doen?
Ik gebruik ook een bakerdoek, en ik leg hem in zijn rompertje erin en gewoon een dekentje nu. Gister met het warme weer deed ik rompertje met een lakentje.
Ik gebruikte ook alleen een romper. Wel met een enkel dekentje er nog overheen. De deken ging niet helemaal tot aan zijn schouders, maar daar nog net onder, ter hoogte van zijn ribben ongeveer..
Wij gebruiken de puckababy, een romper, een lakentje en een dunne katoenen deken. Bij erg warm weer lieten we de deken weg
Bij Timo in zijn kamer is het 21 graden normaal gesproken en dan draagt ie een romper, korte broek (tegen de poepincidenten anders zit de puckababy er ook gelijk onder ) en een enkel dekentje. Bij hoger dan 21 graden geen dekentje meer (was van de week 25 graden op zijn kamer en toen was ik even bang dat het te warm zou zijn in de puckababy, maar aan zijn nekje en voetjes te voelen viel het gelukkig mee). Groetjes Nadia
Hij voelt goed aan en is niet klam in zijn nek, Ik heb wel de nieuwste, de oude heb ik ook en daar zit een dekentje bij.... Die gebruik ik niet meer. Maar toch goed dat je er op attendeert! Dit is mijn 4de kindje dus dat komt wel goed Trouwens wij hebben boven de kachel nooit aan, alleen in de badkamer en op de kamer van KJ.... KJ ligt nog bij ons op de kamer.....