Hechten knip na de bevalling

Discussion in 'De bevalling' started by Tulpenbol, Jan 7, 2016.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. ShallY

ShallY Fanatiek lid

Sep 14, 2013
    3,870
    736
    113
    Mij hebben ze verdoofd voor het ink ippen dus van het hechten ook niks gevoeld.
    Toen ze zei dat ze ging inknippen was ik nog wel zo alert km te vragen of dat pijn deed maar toen zei ze ook direct dat ze me eerst ging verdoven.

2. Mom86

Mom86 Niet meer actief

Natuurlijk voel je wel iets.. maar heb geen pijn gehad bij het zetten van de knip en het hechten daarna. 2x meegemaakt. Na de hand vond ik het niet altijd prettig (zit ook niet zo lekker.. haha). Dus ik hoop nu een bevalling te krijgen zonder knip/hechtingen.

3. Dennenboom

Dennenboom Actief lid

Jan 2, 2016
    159
    2
    18
    NULL
    NULL
    Knip was tijdens een wee, niets van gevoeld.. Hechten hebben ze eerst verdoofd dus na dat prikje ook niks gevoeld op wat getrek na..

Trouwens Vk heeft gehecht.. Heb het idee dat bij zkh bevallingen minder vaak verdoofd wordt en dat ze dan zeggen dat t geen zin heeft .. Mijn idee is meer dat t extra tijd kost (inwerken verdoving) en de gyn graag weer verder wil.. Zal ook per gyn verschillend zijn..

4. RoIn

RoIn VIP lid

Feb 3, 2014
    5,918
    595
    113
    Female
    Bij mij was er ineens haast, ik werd verdoofd zonder dat dat mij gevraagd was (maar ik had JA gezegd hoor ;) ) en heb van de knip als het hechten echt niets gevoeld hoor.
    Van de verdoving heb ik trouwens ook niets gevoeld (volgens mij was de boel door alle druk die ik al gegeven had zo opgezwollen dat er al helemaal geen gevoel meer in zat) en vrijwel direct daarna kwam de knip. Ook niets van gevoeld.

Ik vond de hechtingen dagen later wel erg vervelend, maar dat waren de inwendige denk ik want de buitenste zaten niet strak.
    Veel op zitten (hoe cru dit ook lijkt op dat moment) werkt wel echt!

Share This Page