ben nu voor de eerste keer na mn bevalling ongi. ik moet zeggen dat ik het best heftig vind. kheb veel buikpijn, een beurs gevoel en last van mn rug. bovendie verlies ik voor mijn doen erg veel bloed en slijm. soms zitten er ook kleine stolseltjes bij (sorry voor de ranzige details). is dit normaal? en hoelang duurt het ongeveer. (khad voorheen altijd 2heftige dagen en dan nog 2dagen een klein beetje) liefs doris
Mijn menstruatie is veranderd vergeleken met voor de zwangerschap&zonder pil.. Eerts had ik 2a3 flinke dagen, en dan nog 2a3 dagen een beetje.. Nu heb ik 1 hele heftige dag, en dan nog 4 daagjes wat restjes.. Dus wat er eerst in 2a3 dagen uitkwam, komt nu in 1 dag. Incluus krampen en rugpijn.. Dus opzich is het geen gek verhaal.. Maar hou het wel even in de gaten. als het te heftig wordt, kun je altijd even de huisarts bellen om te checken?
Mijn eerste menstruatie duurde een week, en was wel erg heftig, met veel buikpijn en rugpijn Nu met de 2de, is het wisselend. 2 dagen erg veel gevloeid, toen weer 2 dagen niet, en gisteren weer, en nu is het weer opgehouden
ik heb sinds de bevalling ook heel andere menstruaties gehad, veel heviger en vooral heel ander soort pijn (voorheen altijd buikpijn, sinds de bevalling met vreselijke rugweeen, heb ik altijd rugpijn tijdens de menstruatie). het houd ook langer aan. en idd vooral de eerste paar keer extra hevig. vooral het eerste halfjaar had ik iedere maand het gevoel of ik weer bevallen moest, zo enorme rugpijn (voelde echt als een afgezwakte variant van rugweeen, heel pijnlijk)
Mijn eerste menstruatie kan ik me niet zo goed meer herinneren na mijn bevalling wel is myn menstruatie er blijvend erger op geworden, voorheen voelde ik het niet aankomen, nu ruim een week van te voren.. had voorheen ook geen buik/rugpijn.. nu ook al dik een week van te voren.. maar bij een vriendin van me is het precies andersom..die had er veel last van en sinds de bevalling werd het steeds minder...
Ik had het 2 weken geleden precies zoals jij het omschrijft! Ik vond het vre-se-lijk en ben in mijn leven nog nooit zo erg en pijnlijk ongesteld geweest. Alles deed pijn, mijn stuitje, mijn onderrug, ik had zelfs lichte naweeën en zeer aan het litteken van mijn knipje. Ik leek qua hormonen ook wel weer opnieuw zwanger...
nou, precies wat je zegt. ik was nog steeds redelijk hormoontje power en nu is het weer net of ik zwanger ben qua humeur. ik wordt er niet echt vrolijker van en kan bijna niks hebben van mn kleine meid. t voelt idd alsof ik net bevallen ben, met naweeen en alles erbij. ik had een klein scheurtje dat gehecht is en dat is nu ook best gevoelig. ik hoop dat het in de loop van de tijd weer wordt zoals het was. (eerste dag buikpijn en last van mn rug en daarna gewoon normaal bloedverlies en verder weinig last) liefs doris
hallo allemaal, ik ben ook na 6 weken vloeien nu ongesteld geworden. ik was al na 2 weken na de bevalling met de pil begonnen en nu dus in de stopweek ongesteld, het is erg veel bloed. niet normaal. maar ik ben altijd heel zwaar ongesteld met heeeel veel pijn in mijn rug, been enz. ik heb endometriose, dus vandaar steeds de pijn. maar wel een tip tegen de pijn, bij drogist gewoon te koop: aleve feminax (naproxen natrium 275). deze nemen vanaf het begin van de ongesteldheid en de pijn zal een stuk minder zijn. werkt voor mij best goed. is speciaal tegen pijn bij ongesteldheid. groetjes van diana
ik had de eerste menstruatie ook heel heftig, normaal had ik er nooit zo'n last van, maar toen voelde ik steeds aardig pijnlijke krampen. en veel bloed. het was maar 1 keer zo heftig. nu ben ik helemal niet meer ongesteld :S ik hoop dat het snel weer normaal word
Pfuu ik ben een dag of drie terug ook ongesteld geworden, nou niet normaal zeg Normaal kon ik prima een paar uur met een 'normal' tampon maar gisteren en half eergisteren deed ik max 1 uur met zo'n 'super'... M'n Hb gelijk weer een halve punt gezakt volgens mij... Gelukkig is het nu minder, gelukkig ook geen ergere rug- of buikpijn dan normaal maar het was echt heel heftiger dan ik ooit heb gehad! Hmmm kon me alleen gelijk weer redelijk voor de geest halen hoe een wee ook weer voelde