hechten na inknippen

Discussie in 'Na de bevalling' gestart door Eta, 27 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jalea

Jalea Fanatiek lid

24 jun 2006
    2.396
    0
    0
    mag toch hopen dat iedereen verdoofd word voordat er gehecht word, en als het ff kan ook verdoofd voordat er geknipt word?!
    ik ben verdoofd omdat ze n knip zouden zetten, maar besloot toen opeens het op eigen kracht te doen dus uitgescheurd. maar ook voor het hechten nog extra verdoving gekregen. het was niet pijnloos maar ook niet heel erg.

2. wendyp

wendyp Niet meer actief

Bij mij hebben ze deels verdoofd. Was inwendig uitgescheurd, rondom zeg maar.

De achterste gedeelte (bij mn perineum in de buurt) hebben ze kunnen verdoven, maar het schijnt dat bij je clitoris in de buurt, dat ze dat niet kunnen verdoven, zeiden ze tegen mij. Heb dus ook 2 hechtingen gehad zonder verdoving.

3. Crazy angel

Crazy angel Bekend lid

13 jan 2008
    794
    0
    0
    wat een ramp allemaal... k hoop niet dat ik ook nog steeds last blijf krijgen tijdens de sex

maar heb zelf ook niks gemerkt van knip en hechtingen, want ik werd verdoofd voor de knip
    ben meer bang voor het eruit halen

4. wendyp

wendyp Niet meer actief

Heb je geen oplosbare hechtingen gehad?

5. Hannah

Hannah Fanatiek lid

19 nov 2006
    4.137
    5
    38
    Hier ook een knip en nog verder ingescheurd..
    Heb voor de knip al verdoving gekregen dus van de knip zelf niks gevoeld. Ook het uitscheuren niet, het hechten was in begin niet pijnlijk, later wel dus werd bijverdoofd......Hechten zelf duurde wel 3 kwartier en was 40 hechtingen rijker..... :confused:

Moet zeggen dat ik er nauwelijks naderhand last van hand.
    Had oplosbare hechtingen maar na 8 dagen zijn toch enkele hechtingen verwijderd omdat ik last had van de knoopjes die trokken...
    Niks gevoeld van het verwijderen.

Nu heb ik helemaal geen last of pijn meer in dat gebied, ook niet gevoelig...
    En bang voor bij een volgende bevalling.......nou daar moet ik voorlopig nog echt niet aan denken...

6. Tamio

Tamio Niet meer actief

Manon bleef door een schouderdystorsie klem zitten (dan blijft wanneer het hoofdje geboren is een schouder achter het schaambotje vastzitten). Gelukkig kwam ze wel snel los. Ik scheurde daarbij inwendig en subtotaal. Het hechten duurde ook ruim 3 kwartier maar het was goed verdoofd en dat deed geen pijn, ik voelde het alleen een beetje trekken soms. Ik was niet verdoofd toen ik inscheurde, maar echt veel pijn deed het niet. Ik voelde het alleen erg branden daaronder. Nou moet ik wel zeggen dat ik 2 ruggenprikken heb gehad tijdens de ontsluiting die om onbekende redenen hun werk niet wilden doen. Die is toen gewoon op maximaal blijven staan tijdens het persen dus dat heeft misschien toch de scherpe kantjes er wat afgehaald?
    Ik vond met afstand de ontsluiting het pijnlijkst van mijn bevalling.

Deel Deze Pagina