Pampers; hoe lang in maat 2??

Discussion in 'Kraamtijd' started by shahrazed, Mar 10, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. shahrazed

shahrazed Fanatiek lid

Aug 12, 2012
    1,638
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben even luiers aan het bestellen online.
    Ik bestel nu 2 pakken maat 1. Denk dat we daarna naar maat 2 overstappen.
    Maar nu weet ik echt niet meer hoe lang je ongeveer met maat 2 doet. Ik kan 2 of 4 pakken bestellen. Dat zijn 90 of 180 stuks. Gaan die 180 op denken jullie??

2. ukkie1985

ukkie1985 VIP lid

Mar 27, 2012
    6,134
    1
    0
    Hier zijn er inmiddels wel al 6pakken maat 2 doorgegaan en heb er nog 4 liggen :D hoop dat ik ze allemaal op krijg

3. Luppy

Luppy VIP lid

Dec 1, 2007
    7,166
    2,282
    113
    Ik gebruik momenteel ca 6-7 luiers per dag, dus ik doe ongeveer een week met een pak. Hij zit sinds hij ca 1 maand oud is in maat 2 (Vandaag is ie 2 maanden). Ik denk dat hij maat 2 nog wel een tijdje blijft passen.

4. KiRaSeSe

KiRaSeSe Fanatiek lid

Sep 10, 2012
    3,187
    0
    0
    Noord Holland
    Ik had echt teveel aan 3 pakken en heb 36 luiers weggegeven omdat het echt echt niet meer paste...

5. rijtjes

rijtjes Niet meer actief

Ik zou het niet hebben gered, hebben 1 pak maat 1 gebruikt en 1 oak maat 2. Daarna nog een maandje of 1,5 in maatje 3 en overgegaan naar 4.

6. LieveMamaTrix

LieveMamaTrix Fanatiek lid

Mar 12, 2012
    2,806
    0
    36
    Ik had 1 groot pak mt 1 en zo'n pak voor 2 dagen in dezelfde maat. Vanaf 1,5 week doe ik dus al met maat 2. Was wel wat groot, maar gewoon strak aangetrokken ging het prima. Nu nog steeds en voorlopig ook nog wel denk ik... Ik heb in ieder geval nog 2 value packs en een midpack liggen.
    Voorlopig nog geen maatje 3 voor mij.

7. oxbow

oxbow Niet meer actief

Hier heeft ze tot 6 maanden maat 2 gedragen.
    Mar wij hebben een fijn meisje, want de andere hadden al veel sneller maat 3.

Het is heel afhankelijk van het gewicht en het postuur van je kleintje of je het lang gebruikt.

8. Lycka

Lycka Fanatiek lid

Jan 10, 2012
    1,118
    0
    0
    Zweden
    Hier een flinke dame. We hebben denk ik 2 kleine pakken maat 2 gebruikt en daarna maat 3. Inmiddels al aan maat 4 begonnen.

Dus sla niet teveel in ;)

9. Sopann

Sopann Niet meer actief

Onze knul heeft maat 2 vanaf zijn geboorte. Er gaat één pak per week doorheen. Nu hebben we nog een pak liggen, maar de volgende wordt maat 3. En dan geen newborn meer, maar gewoon baby dry.

10. Rian85

Rian85 Fanatiek lid

Feb 21, 2012
    2,830
    477
    83
    Female
    Wij zijn net over op 3 en Emma is ruim 3md 6-8 luiers per dag....

11. LieseLeentje

LieseLeentje VIP lid

Sep 18, 2008
    5,406
    138
    63
    Female
    hhier erg lang maat 2.

Ik heb een slanke dochter ze past zelfs maat 3 nog van pampers, maar die beginnen nu in de nacht te lekken. Maat 4 lekt ook omdat het net niet mooi aansluit op haar beentjes.

het hangt er dus heel erg vanaf hoe zwaar je kindje is en wat de bouw is.

12. Chaii

Chaii Niet meer actief

Ik zou nooit inslaan met zulke dingen.
    Waar mijn eerste maanden in maat 2/3 zat is dit bij mijn tweede heel anders.
    Mijn tweede dochter is nu 10 weken oud en gaat zodra haar nr 2 pak op is al naar nummer 3...
    Volgensmij heb ik maar 2/3 pakken van nummer 2 gebruikt, denk zelfs maar 2.
    Aanbiedingen enz zijn er altijd wel hoor.
    Mijn dochter is niet extreem groot ofzo, maar ze heeft echt vandie vette dijtjes en een heel bol kikker buikje. :D

Share This Page