Ik heb een vraagje. Ik ben 2 weken geleden bevallen. Heb een knip gehad en ben gehecht. De oppervlakkige hechtingen heeft de verloskundige er vorige week uitgehaald. Ze gaf aan dat het nog wel een klein beetje week (niet volledig tegen elkaar aan zat) maar dat dat vanzelf wel genas. goed schoonhouden (spoelen). Nou heb ik sinds vandaag dat de twee kleine wondjes die er nog zitten bloeden. niet heel erg hoor. maar als ik naar het toilet ben geweest en ik veeg af (deppen) dan komt er bloed mee wat echt van die wondjes is. Kan dit kwaad? Komt dit wel meer voor? Alvast bedankt.
Hoihoi, Ja dit komt vaker voor, het kan zijn dat jou wond net iets meer tijd nodig heeft om te dichten het kan ook zijn dat er net onder die plekje hechtingen zitten die je lichaam er uit probeert te werken zodra dat er uit is sluit het vanzelf. ALs je er even naar wil laten kijken mag je daar gewoon de verloskundige voor bellen! Wat ook goed helpt naast goed spoelen is luchten! Dus ga lekker met je billen bloot slapen bijvoorbeeld! Groetjes imke