hallo, ik heb even een vraagje, ik ben vandaag precies 4 weken geleden bevallen, en ze hebben me toen ingeknipt en gehecht, met hechtdraad dat vanzelf weggaat. nu zijn na een paar dagen de buitenste hechtingen eruit gehaald door de verloskundige, maar de binnenste hechtingen zitten er nog steeds in. terwijl ze hebben gezegt dat die hechtingen binnen 4 weken weg moeten zijn. ook vloei ik sinds vandaag weer erger, eerst had ik alleen nog maar wat bruin bloedverlies(oud bloed), nu is het weer rood, dus lijkt het me nieuw bloed. wat kan dit zijn?? ik ben niet ongesteld want ik ben ook al weer een week aan de pil. ik geef geen borstvoeding. ik hoop dat je me een andwoord kan geven, alvast bedankt.
Hoi carlie, De inwendige hechtingen hebben zeker 4 tot 6 wkn nodig om op te lossen en soms duurt het wat langer is afhankelijk van jou wondgenezing. Daar geen zorgen over, dat komt zeker goed. Het bloedverlies kan toch een doorbraak bloeding zijn. Is niet er, de pil gewoon door bljiven slikken. Wel een stopweek houden aan het einde van de strip! daarna zal het weer beter gaan! Imke