Hoi dames, Het is nu morgen vijf weken geleden van mijn ks. Mijn hechtdraad is nog helemaal niet opgelost, ik zien hem bijna nog over heel de snee zitten.. Had die al opgelost moeten zijn? Verder heb ik aan het begin nog een kleine opening waar wondvocht uitkomt, het stinkt ook best wel.. Geen tekenen van een onsteking. Moet ik ervoor bellen of kan ik mijn afspraak van 12 september afwachten? Hebben jullie ook deze ervaring? Liefs
Ik herken het, moest eerder terug komen bij de gyn. Die vertelde mij dat er niks aan de hand was en dat het gewoon hechtdraad is wat het lichaam zelf 'eruit' moest werken. Het lag aan mijn overgewicht...Ik mocht wel zelf de hechtdraadjes die eruit staken er voorzichtig (zonder trekken) uit pielen 's avonds heb ik dus voorzichtig aan een stukje getrokken en toen kwam dus de hele hechtdraad (zo'n 25 cm) er in een stuk uit. Deze was dus helemaal niet opgelost. Hierna was de wond met 2 dagen dicht. Ik had eigenlijk precies dezelfde klachten
Heb geen ervaring met hechtdraad omdat ik gehecht ben met nietjes die verwijderd moesten worden. Maar als je het draad nog zo duidelijk ziet zitten zou ik het toch even laten nakijken, wellicht geen oplosbaar draad gebruikt...
Ik zou wel even bellen met je huisarts. Ik heb bij beide problemen gehad met de genezing van de ks wond. Ik zal er na laten kijken voordat het gaat ontsteken. Ik kreeg er zalf en speciale gaasjes voor.
Bedankt voor de reacties.. Kattekit bedankt voor jr reactie, fijn om te lezen dat je hetzelfde hebt ervaren! Dat word.volgende week maar even langs de h.a.
@lady7 ik ook en neem aan de ts ook. Maar doordat het hechtdraad niet oplost zweert hrt naar buiten. Dat geeft open plekjes (soms pussend) waarbij je de draad ziet. @Einad, niet te lang wachten. Mijn litteken is hier lelijker en pijnlijker van geworden .