Ben me doodgeschrokken . Gisteren gingen we gezellig wandelen in het bos. Ik heb een draagzak aangeschaft en wilde die ook graag uitproberen . Maar ik struikelde en viel voorover. Uit reflex heb ik met 1 arm zijn hoofdje beschermd en met mijn andere de klap opgevangen . Gevolg ik nu een vet pijnlijke schouder en geschrokken . Mijn zoontje heeft niets, maar uk had met mijn volle gewicht op hem kunnen vallen. Daar voel ik me erg schuldig om. Ik ben nog wel erg blij met mijn draagzak. Zijn er nog vrouwen met deze ervaring? Ik wilde het ook even kwijt!
o meid, wat erg! ben ook altijd zo bang dat mij dat ook overkomt, gebruik zo nu en dan ook de draagzak of draagdoek. en ben er ook blij mee hoor, maar moet er niet aan denken dat ik struikel. hoop dat je snel genezen bent van je pijnlijke schouder en de schrik! en gelukkig heeft je kleine uk niks! maar is idd ff schrikken
Mijn zusje heeft ook zoiets gehad. Zelf hoog zwanger (37 weken ofzo), dreumes op de arm, en gestruikeld over het meest lullige drempeltje. Haar dreumes had niks, behalve een flinke portie schrik, maar ze had zelf haar schouder uit de kom. En veel spierpijn. Maar gelukkig ook daar niks mis met de uk, moeders weten die kleintjes toch goed te beschermen bij zoiets plotselings, ondanks hun eigen risico..
Dit vind ik het allermooiste van onze natuur! ik ben eens gestruikeld met mijn dreumes in mijn armen, nou de capriolen die mijn benen konden maken om maar overeind te blijven ik had meteen een spier in rug en been verrekt maar ik bleef wel overeind en de kleine dus veilig! als ik de kleine niet in mijn armen had gehad ,had ik niet zo instinctief gereageerd en was ik zeker gevallen TS, misschien heb je pijn dat is echt klote,maar chapeau voor jou want je hebt wel je kleine gered
Hier met onze uk van de trap gevallen. Ik viel voorover bijna op haar. Zij had niks had haar zo strak vast en is ook niet met haar hoofd op de grond gevallen. Ik een zwaar gekneusde voet en schram op mijn knie. Heb zelfs op krukken gelopen. Maar wat een instinct om je kleine te beschermen.
Ik ben tijdens mijn zwangerschap van de trap gevallen en nu als de dood dat ik met de kleine er vanaf donder. Ik had me zo pijn gedaan en een week er na nog spierpijn, maar het boeide me werkelijk geen fluit. Toen ik onderaan de trap lag en die kleine voelde spartelen moest ik heel hard huilen omdat ik hem zo in gevaar had gebracht, maar er gelukkig niets aan de hand was. Ik kan me voorstellen dat je je enorm schuldig voelt! Maar dat hoeft echt niet, dat kan iedereen overkomen. Gelukkig is ons instinct zo ontwikkeld dat je meteen je kindje beschermt.