witte slijmprop

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door appelsien, 22 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. appelsien

appelsien Nieuw lid

22 sep 2009
    1
    0
    0
    NULL
    NULL
    hoi,
    ik zit met een probleem, en ben niet in het land dus kan niet naar mijn huisarts gaan.
    ik pak de pil, en ben net in mijn pil-vrije periode.
    op de vierde dag nadat ik gestopt was met de pil begon ik pas bloedverlies te krijgen (dit is redelijk laat voor mij) dit ging gepaard met een pijn die ik nog nooit heb gehad wanneer ik ongesteld was, maar slechts heel weinig bloedverlies. ik voelde alles rond mijn baarmoeder branden en steken, en viel bijna flauw.
    toen ik even naar het toilet ging voelde ik ineens een witte slijmprop, ongeveer van een 6 cm diameter, in het toilet vallen en ik begon ineens wel veel bloed te verliezen.
    de pijn bleef nog een 30 min aanhouden, maar verdween toen.
    enig idee wat er gebeurt is?
    grtz

2. Immie

Immie Verloskundige

17 dec 2006
    7.813
    0
    0
    Verpleegkundige en Verloskundige
    Hoihoi,

Ik zou het zo niet weten, jammer dat je niet in het land was want dan had je het kunnen opvangen en het kunnen laten zien aan de huisarts. Ik denk niet dat het een zwangerscahp was maar eerder een slijmophoping die je menstruatie tegen hield en toen het er uit kwam er meer bloedverlies uitkwam omdat dat ook was opgehoopt ahcter het slijm.

Imke

Deel Deze Pagina