Tegen schaambot aan zo laag.. en dat vrij vaak.. Heb ook last van schaambot, zeurende pijn en soms wat krampjes.. Is ze nu al aan het indalen? Maak me best wel zorgen. Anders morgen vk maar bellen
Nee dat denk ik niet hoor. Last van je schaambot is waarschijnlijk bandenpijn. Met 21 weken had ik ook wat pijntjes maar dat kwam doordat er in mijn bui kan alles aan het verschuiven was.
Indalen lijk mij niet. Maar hier lag ze rond de 19 weken ook ontzettend laag. Op de echo's daarvoor ook en met de 19 weken kreeg ik er last van. Moest ook ontzettend vaak plassen. Maar daarna is het opeens veranderd en ligt ze nu normaal. Als je je zorgen maakt kun je altijd de VK even bellen natuurlijk.
De pijn die je voelt is het verweken van je bekken. Die staat namelijk in contact met je schaambot. Later in je zwangerschap ga je dit nog veel erger voelen omdat er echt een flinke ruimte gemaakt moet worden voor je kindje erdoor kan. Indalen voelen veel vrouwen niet of ze voelen een soort indalingsweeen/stekende pijnen rondom dat gebied en daarna het gevoel alsof alles los zit daar beneden. Als de pijn aanhoudt kan het ook wijzen op bekkeninstabiliteit.