hi, er is met mij het volgende.. ik heb in mrt de 20ste een miskraam gehad met 16 weken.. ze hebben bij mij de curretage verknald om het zo maar te zeggen en in een ander ziekenhuis moesten ze toen mijn rechter eierstok verwijderen. heb toen 3 weken gebloed.. toen 8 mei weer ongi.. had normaal altijd vast 32 tot 34 dagen... dus mn nod had ik verwcaht op de 9de of 10de van juni.. nu vandaag 1 juni begin ik opeens lichtelijk t ebloeden maar het begint al iets meer te worden maar nog niet echt rood... het si dus een dikke week voor mn nod... ik ben kots misselijk al een paar dagen en heb hoofdpijn.. lichtelijk.. ook beetje moe en energie loos... en duizelig.. nu mijn vraag.. is mijn cyclus nu gewoon drastisch verandert of zit er een kans in dat ik toch zwanger ben ondanks het bloed verlies? ik snap er namelijk niks meer van zijn er veel dingen die ander szijn met 1 eierstok?
Hi cristel, Je cycles kan verandert zijn door het verwijderen van 1 eierstok. Maar het kan ook zijn dat het een innestelings bloeding was dus even afwachten of het doorzet en zo niet dan testen! Ik duim voor je, Imke