Hallo, Ik heb even een vraagje, ik heb afgelopen 16 mei een miskraam (met 10 weken) gehad en 24 mei een curettage. Nu zijn we 7 juni weer begonnen met gemeenschap. Nu heb ik de afgelopen 3 dagen steeds weer heel erg last van zwangerschaps kwaaltjes (heel erg misselijk en maagzuur en weer vermoeid) , dat kan toch helemaal niet daar is het toch veelste vroeg voor? Mijn vraag is eigelijk is mijn lichaam nog aan het afkicken van de vorige zwangerschap? Ik betrap mezelf er namelijk op dat ik toch stiekem hoop heb dat het weer raak is. Alvast bedankt, Tinkerbel.
Hoi Tinkerbel, ja, dat is altijd een lastige. Vaak zie je dat je lichaam inderdaad nog even moet ontzwangeren en kun je nog van deze klachtjes hebben. Maar je ziet toch ook wel eens dat het van een nieuwe zwangerschap is. Wanneer is je NOD weer? Een dezer dagen denk ik he. Wacht deze maar even rustig af. Als de menstruatie komt, kan deze wel wat heftiger zijn dan je wellicht gewend bent. Als een soort laatste schoonmaak. Als je nu niet ongesteld wordt zou ik het nog even afwachten, want na een week of 6 na een curretage kun je wel met meer zekerheid stellen dat een postieve test van een nieuwe zwangerschap is. Groetjes Brigitte
Hoi, Dank je wel voor je snelle reactie, ik heb geen idee wanneer mijn NOD is ik heb namelijk een hele onregelmatige cyclus vandaar. Maar dan zit er niks anders op dan wachten, dan tel ik vanaf de curretage wel 6 weken en dan doe ik dan wel een zwangersschaps test. We blijven stiekem hopen, nog bedankt hé. Groetjes Tinkerbel.