Toen ik vanmorgen opstond verloor ik opeens veel slijm met roze bloed. Zou dit een teken kunnen zijn dat de bevalling (eindelijk) begint? Ik hoop het zo, wil nl graag thuis bevallen en heb daarvoor nog maar tot woensdag de tijd! xxx Irene
Hoi Irene, ik dat het je slijmprop, is, dit kan de bevalling inluiden, maar het kan ook nog wel even duren, ik hoop voor je van wel want het wordt wel eens tijd he? Je zult het wel zat zij! Heel veel sterkte met de laatste loodjes.
Ik hoop het voor je Je bent al wat over de datum heen zie ik, dus tis mogelijk Zelf verloor ik 3 weken terug ofzo slijm en bloed en een week later weer Maar goed, zo lang gaat het zo wie zo niet meer duren bij jou Veel succes
Irene, Ik had ook de dag voor de bevalling dat ik roze slijm verloor, ik dacht ook dat dat het begin was, maar las op internet dat als het de slijmprop zou zijn het nog wel even kon duren, maar het hoefde niet. Ik had voor de zekerheid het ziekenhuis gebeld en kon langskomen, de verloskundige zei tegen mij dat ik vast overtijd zou dragen, maar op aandringen ging ze toucheren en bleek ik 3 cm ontsluiting te hebben en opeens veranderde haar verhaal van overtijd dragen naar dat ik die avond wel eens zou kunnen bevallen, kortom je weet het nooit, maar bij mij was het wel HET teken dat het begonnen was! spannend voor je! en ik hoop dat het bij jou ook zo is! groetjes Margaretha