hectingen laparoscopie

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Bbibi, 17 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bonita

bonita Fanatiek lid

22 jul 2010
    1.155
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ik dacht na de laparoscopie ook dat de hechtingen nooit meer los gingen laten. Ze zaten er na 2 weken nog steeds. Ik heb toen gebeld naar de poli maar ze zeiden dat ik echt niet langs hoefde te komen, ze zouden er echt vanzelf uitvallen. En, wonder boven wonder, vielen ze er diezelfde dag nog uit!

2. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Receptioniste/ financieel admin medewerker
    Dusseldorf
    Nou dat zijn hoopgevende verhalen meiden! :)

Ik ben vandaag geweest! En de gynae zei idd dat ze er echt vanElf uitvallen! Als het oplosbare hechtingen waren zou het allemaal vanElf komen! Ze zei lekker laten zitten, komt vanzelf :)
    Dus top! Ik heb er verder ook geen last van! En de wondjes zijn bijna helemaal genezen dus kan me niet voorstellen dat ze nig gaan ontsteken gelukkig!! :)

Thanks voor jullie reacties meiden :)

@ bonita, hoe is het met jouw? Heb maaaaaanden trg ecen net jullie mee gekletst in topic! Bij jouw ook nog geen resultaat zo te zien :( wat een ellende he ! Veel succes met je behandelingen :)

3. bonita

bonita Fanatiek lid

22 jul 2010
    1.155
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ha Bbibi, ik ken jou ook nog wel uit het andere topic ;) . Bij ons ook nog geen resultaat. Ik ben nu de 7e ronde aan het spuiten en deze ronde voor de eerste keer IUI gehad. Ik heb wel altijd een mooie eisprong met spuiten, dus dat is in orde. Manlief heeft goed zaad, dus daar ligt het ook niet aan. Hopelijk is IUI ons redmiddel ;) . Hoe is het met jou, slaat de Clomid goed aan?

4. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Receptioniste/ financieel admin medewerker
    Dusseldorf
    He bonita!

Haha owh wist niet of je me nog kende hihi ;)
    Maar owh jullie dus aan de iui super!! Als bij jouw alles goed zit en bij je man ook zal het vast helemaal goed komen met iui ! Nu eerste keer dus gehad? Spannend hoor!
    Bij mij sloeg clomid 50 3x aan! Maar steeds veel later (dag 20-22 eisprong) dus toen over op 100 en dat deed al niets meer! Nu aan de 150 ( voor de laatste keer clomid) en ik had gister een eitje van 11mm dus zal wel een eisprong komen maar wel erg laat vrees ik!
    Maar goed ik heb net een laparoscopie gehad die was super!
    Verder bleek met oudjaar toen mijn man naar de uroloog was geweest dat hij zo goed als onvruchtbaar was! Extreeeem slecht zaad! Dus logisch dat ik in die 3 maanden met eisprong nooit zwanger ben geraakt!
    Gelukkig dat ik hem sinds de zomer al aan de voedingssuplementen had gezet en iedere dag vers geperste jus, en nu na 4 maanden had hij thank god, super goed zaad! Dus helemaal super!
    Dus opzich hebben wij nog geen een keer echt kans gehad! Dus hopelijk krijg ik eindelijk weer eens een ei ( sinds november niet meer gehad) en dan kunnen we ervoor! Plus 31 januari voortgang gynaecoloog voor ook verdere stappen ( lees: iui) hopelijk vanaf februari dus spannende tijden!!

Sow dat was weer een heel verhaal hihi!
    Jij heeeeeeel veel succes met afwachten van je eerste iui poging!
    Hopelijk blijft het hij 1x meid! :)

Deel Deze Pagina