Hee hee!

Discussion in 'Even voorstellen' started by Mausje, Feb 20, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Mausje

Mausje Bekend lid

Feb 20, 2007
    589
    0
    0
    Hallo meiden,

Ik ben Mausje, 21 jaar. Ook ik ben nieuw hier. Nouja, nieuw... Ik zit al een poosje te neuzen in jullie verhalen, maar heb vandaag besloten me maar eens aan te melden.

Ik ben nog niet zwanger, dat komt omdat we ons eerst andere prioriteiten hebben gesteld (we hebben pas geleden een huisje gekocht en die moet volledig verbouwd worden) Dus is een kleine nu nog niet handig. Maar wie weet als het liefdesnestje straks klaar is...
    Heb al wel een keer een miskraam gehad, dwars door de pil heen....

Veel succes voor alle meiden die al wel zwanger zijn en degene die proberen zwanger te worden!

Liefs Mausje :D

2. Enise

Enise Fanatiek lid

Jan 4, 2007
    3,996
    0
    0
    Noord-Holland
    Welkom! Veel plezier hier :)

3. Harmless

Harmless Fanatiek lid

Oct 14, 2006
    1,986
    0
    0
    Zuid-Holland
    Welkom. En veel suc6! (Eerst met de verbouwing uiteraard!)

4. Mausje

Mausje Bekend lid

Feb 20, 2007
    589
    0
    0
    Dank je wel! Dat zal wel lukken! :D

5. jettje

jettje Fanatiek lid

Jan 30, 2007
    1,541
    0
    0
    zv-er
    Welkom en veel plezier hier :D

6. usMommy

usMommy Fanatiek lid

Jan 11, 2007
    1,273
    1
    0
    Herndon VA USA
    Welkom en veel succes met klussen ;)

7. Dientje

Dientje Fanatiek lid

Jan 12, 2006
    4,674
    0
    0
    Noord-Holland
    Welkom!

8. Bibu

Bibu Fanatiek lid

Nov 18, 2006
    1,496
    0
    0
    gezondheidszorg
    Zuid-Holland
    Nu dan officieel welkom op het forum en veel gleuk voor de toekomst.

9. Mausje

Mausje Bekend lid

Feb 20, 2007
    589
    0
    0
    dank jullie wel allemaal! julli ook veel succes! ;) :D

10. Carmen11

Carmen11 Niet meer actief

hej meid, lijkt wel of ik mn eigen verhaaltje hier lees :)

Paar maand geleden dacht ik ook zwanger te zijn (door de pil heen), 2 testen gaven zelfs lichtpostief... toch ongesteld geworden.. (de sypmtomen bleven nog even doorgaan en zijn nu helemaal verdwenen)

Mn vriend en ik hebben ook pas een huisje gekocht, 2 maart de sleutel, en zijn zeker een half jaar bezig met verbouwen!
    maar daarna.... we zien wat er komt! :D

Jullie ook veel succes met de verbouwing!

11. Mausje

Mausje Bekend lid

Feb 20, 2007
    589
    0
    0
    Wat grappig! En ik woon zelf ook ergens in Gelderland! :D

Jullie ook veel succes met de verbouwing en daarna! :)

Groetjes Mausje

12. Carmen11

dankjewel :)

trouwens ik las in n anders topic van jou, dat jullie er nu toch voor gaan?
    :D hoelang zitten jullie ongeveer in de verbouwing dan?

xxx

13. Mausje

Mausje Bekend lid

Feb 20, 2007
    589
    0
    0
    Wij hebben sinds 15 september de sleutel en zitten nu dus in de 5e maand van de verbouwing. Maar we doen alles met z'n tweeen. We hadden gehoopt er halverwege april er in te kunnen, (dan is mn vriend jarig) maar dat gaan we bij lange na niet redden. :( Daarvoor moet nog te veel gedaan worden.
    We hebben net sinds twee weken weer zelf water in huis! :D Maar toch gaat het nu wel weer met een aardig tempo, afgelopen weekend aan de badkamer begonnen.
    Er moest ook alles gebeuren, ook weer opnieuw stucen, het kwam allemaal van de muren af. En we hebben er een aanbouw aangezet, zodat mn vriend er een eigen plekje heeft voor zn kantoor en we dan niets in huis hoeven in te leveren.

En ja, we hebben besloten er nu toch maar voor te gaan, aangezien ik nu na ruim een jaar problemen krijg met mn spiraal. :( Twee weken terug zelfs naar de dokter ervoor geweest en daar dachten ze aan bbz! :( Dat was weer schrikken! Was het gelukkig niet. Wat het wel was wisten ze me niet te vertellen, maar ze zeiden wel dat het wel uit de hormonale hoek kwam. (lekker duidelijk) Maar mn vriend had er nu genoeg van en zei dat we dan maar een gokje moesten wagen en proberen. Dus vandaar.

Groetjes Mausje

14. jolie

jolie Fanatiek lid

Oct 26, 2006
    2,089
    0
    0
    beveiliger
    vlaardingen
    Welkom, en hopelijk is jullie huisje snel klaar dat jullie dan aan gezinsuitbreiding kunnen beginnen.
    Groetjes Jolie

15. Carmen11

oh oke! ik had niet goed gelezen en dacht dat jullie pas net aan de verbouwing begonnen waren... :)
    leuk dat je vriend ook zelf aangaf er nu te voor willen gaan~! :D
    wij moeten nog ff ;)

succes met alles en hopen dat je snel zwanger zult zijn :baby:

16. Mausje

Mausje Bekend lid

Feb 20, 2007
    589
    0
    0
    Moeten jullie ook veel verbouwen dan? Ja, zal wel, anders ga je ook niet een half jaar verbouwen, duh :oops: !

17. Carmen11

hih jaa heel veel! maar mn vriend kan alles zelf en krijgen hulp van zn vader en vrienden (aangezien hij hun ook geholpen heeft ;) )
    dus en alles moet aangepakt worden, dus zijn nog wel ff druk!
    gaan er wel gelijk wonen (op 1 slaapkamer dan :) ) zo kunnen we uit het werk gelijk beginnen en hoeven we niet steeds op en neer te rijden..
    vrijdag de sleutel... \:D/

18. Mausje

Mausje Bekend lid

Feb 20, 2007
    589
    0
    0
    Spannend! :D Ik weet wel dat wij er toen 's ochtends al heeeeeel vroeg uit waren de dag dat we de sleutel kregen, konden allebei niet meer slapen! :D

Dus! Wij wonen nu nog bij onze ouders, we hebben zelfs nog geen wc! Wij hebben het huis gekocht in hetzelfde dorp als dat we nu wonen, dus het is niet zover rijden. :D Maar wel fijn als je nu alles aanpakt, dan wordt het ook zoals je het zelf wilt, niet dan?

Bij ons heeft mijn schoonvader ook veel geholpen in de ruwbouw, hij werkt zelf ook in de bouw. En wij leren het gaande weg. Ik heb zelf nu al een specialiteit, stucen! Heb nu bijna het hele huis gedaan, alleen de oude badkamer (wordt wasmachinehok) nog.
    Zelf zijn we ook altijd in de avonduren bezig, meteen na het eten. Allebei vrijdag vrij, zodat we een weekend van drie dagen hebben om te klussen. :D

Maar heb je er wel zin in? Vrienden van ons hadden ook een huis gekocht en die kwamen stiekem meer tegen dan ze gehoopt hadden en die hadden de moed bijna opgegeven. Maar ze zijn nu wel klaar en zeggen dat ze dit nooit meer willen doen.
    Zelf ga ik er nog elke dag met frisse moed aan de slag. We hebben ook nog geen echte tegenslag gahad, aangezien er toch alles moest gebeuren. Op het slechtste moment hadden we alleen nog een paar muren en een dak, zelfs de vloer was eruit :oops: :confused: . Maar het wordt wel een mooi paleisje. Die van jullie vast ook! :D :D :D

19. Carmen11

ja wij vinden het nu ook heel spannend! :)

ja ik woon er iets vandaan maar heb ook geen auto dus dat zou betekenen dat hij na zn werk eerst na zijn huis moet (bedrijfsbus wegzetten) eten, zn eigen auto pakken, mij ophalen en dan naar het huis. en savonds mij weer wegbrengen.. das een hoop verloren tijd, aagezien wij ook alleen in de avond uren en int weekend wat kunnen doen!
    maar ik vind het wel lekker om nu al samen te gaan wonen, aangezien ik niet zo best met n schoonma kan opschieten, ben ik daar ook gelijk n btje van af... (hoop ik dan :evil: )

heb er wel zin in hoor! en t zal idd niet altijd meezitten maaja, wat je zegt we kunnen helemaal naar onze zin maken. Mn vriend zit zelf in de bouw, anders hadden we denk ik wel een kant en klaar huis gekocht :) Vriendin van mij en haar vriend zijn ook net klaar, hebben 7 maanden verbouwd maar zij zegt dat het achteraf best meeviel en dat de tijd heel snel is gegaan..
    nou ik hoop dat ik er strax ook zo over denk ;) !
    komt vast goed ;)

20. Mausje

Mausje Bekend lid

Feb 20, 2007
    589
    0
    0
    Tuurlijk! Anders begin je er toch ook niet aan? :D

Ja, dat is wel een beetje omslachtig dan ja, zulke omwegen. :( Wij hebben toen zlak voor we de sleutel kregen nog even snel een verbouwauto gekocht voor 200 eurie (en is net weer door de apk heen! Niet te geloven). Daar rijd ik ook wel eens mee naar mn werk toe als de NS het weer eens laat afweten. Dus daar rijd ik altijd mee naar ons huisje toe, mijn vriend vaak met zn eigen auto. EN soms op de fiets. En dan dwars door het park heen wat voor ons huis ligt 8) !

Mijn schoonmoeder kan een behoorlijke bemoeial zijn. :( Ik had eens een paar kleurtjes uitgezocht en daar was zij het niet mee eens. Daar werd ik op een gegeven moment zo moe van dat ik heb gezegd dat het ONS huis is en dat ideeen welkom waren maar dat we ZELF beslisten wat we gingen doen. Heb daarna schouderklopje van mn virend gekregen dat ik dat zo netjes verwoord had, want anders trap je haar weer op de tenen. En dan kan ze heel vervelend gaan doen. (schoonmoeders :rolleyes: )

Share This Page