Hee hee!

Discussie in 'Even voorstellen' gestart door Mausje, 20 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Carmen11

Carmen11 Niet meer actief

nou goed gezegt!
    ik ben nog benieuwt hoe dat bij ons gaat lopen..
    maar laat me echt niet op de kop zitten!
    tis nu al eigenlijk zo ver dat ik haar niet meer hoef te zien of spreken..
    maarja tis de moeder van mn vriend..
    dus ben er nog lang niet klaar mee ben ik bang..
    maar idd wat je zegt, tis ONS huis en als we er wonen zijn wij de baas en kan ze komen zonder commentaar en anders niet!
    ja idd volgenmij zijn alle schoonmoeders hetzelfde!

2. Mausje

Mausje Bekend lid

20 feb 2007
    589
    0
    0
    :D Haha, je zou het haast gaan denken... :confused:

Vooral als je vriend een mama's kindje is, zucht.

3. Carmen11

als je het over de duivel hebt..

heb net n paar dreig smsjes van dr gehad... (en het gaat HELEMAAL nergens over!) dat zij alle papieren van hem wil inzien (verzekeringen enzo :( ) zoals besproken met haar zoon... :confused:

dus ik mn vriend net opgebeld...ze had hem gebeld en ze had lopen schreeuwen en dreigen en heeft ie uiteindelijk opgegooit.. ( en dan smst zij mij van: zoals besproken met hem!)
    ooooooooooooooooh tis te erg voor woorden!

nou vanaaf wou ie even goed praten met ze praten!dus... maar ik ben er helemaal klaar mee! wat denkt ze wel niet! nou t begint al goed....

mijn ervaring is: het gaat goed TOT dat je een huis koopt met zoonlief... pfffff :(

4. Mausje

Mausje Bekend lid

20 feb 2007
    589
    0
    0
    NOu, dat is ook lekker zeg! :confused: Wat een raar mens dan :(

Zo ver gaat dat gelukkig niet bij mij. Ze wil nog wel eens een keer de post van ons doorlezen, maar daar heb ik ook al eens wat van gezegd, daar heeft ze niks mee te maken.

gelukkig heeft ze al wel wat afleiding, mn schoonzusje (haar dochter dus) is nu 7 maand zwanger en daar bemoeit ze zich nu wel veel mee. Zal wat worden als wij zover zijn, zucht.

Hoe zou jouw schoonmoeder reageren dan als jij zwanger bent? Zou ze dan wel een beetje normaal kunnen doen? Hoor je wel vaker dat schoonmoeders als een blad aan de boom omdraaien zodra de schoondochter zwanger is. Misschien dan ook wel bij jullie;)

5. Carmen11

ja die is echt niet helemaal goed...

ja post maakt ze ook open hoor! ga nu zsm zorgen dat daar geen post meer van hem komt!
    nou weetje dat ik daar ook heel erg mee in mn maag zat: wat als ik zwanger ben van haar zoon?
    maar die vraag is nu overbodig want ik hoef haar helemaal niet meer te zien en mn vriend haar ook niet meer als ze zo doorgaat (ben benieuwt wat er vanavond uit het gesprek komt!)

ze belt ook gewoon mijn vader en moeder om dingen over mij te zeggen :rolleyes: dan spoor je toch echt niet, ik kan super goed met mn ouders en dat weet ze ook! :( :(

t probleem is dus dat mn vriend nooit problemen met haar gehad heeft tot nu... en das moeilijk voor hem want hij houd natuurliijk ook van zn ouders... maar beetje bij beetje ervaart hij nu hoe zij werkelijk is...

tis wat pff... maar tis een btje ontopic ofniet! hahaa :)

6. Mausje

Mausje Bekend lid

20 feb 2007
    589
    0
    0
    Maakt toch niet uit. Ik zat me ook idd net te bedenken dat we beter op het loungeforum kunnen kletsen, hihi! Wat zeggen ze daar ook al weer over? Twee zielen, één gedachte? :D

Maar is wel vervelend voor jullie, dat je schoonmoeder zo raar doet. Waar haalt ze eigenlijk het lef vandaan om jouw ouders te gaan bellen en te klagen over jou? Als ze een beetje lef heeft,z egt ze dat gewoon tegen jou. En niet zo gemeen als dat ze nu doet. Maar ja, wie zijn wij dan, hè?

7. Carmen11

ja idd in haar ogen ben ik een kind ofzo die nog nergens wat vanaf weet :)

ze ziet de gevolgen hiervan ook niet in he... en die zijn toch dat ze ons strax helemaal niet meer ziet, laatstaan bijv onze kinderen?
    dat krijg je dan... majaaa sommige hebben een dikke plaat beton voor de kop en zullen het nooit leren ben ik bang... ;)

8. Mausje

Mausje Bekend lid

20 feb 2007
    589
    0
    0
    Ben benieuwd wat ze dan vanavond heeft te zeggen. (benniet nieuwsgierig, wil gewoon graag alles weten! :D )

9. Carmen11

ja ik denk dat mijn vriend eerder wat te zeggen heeft ! (hoop ik dan, dat ie nu es van zich afspreekt!) maar dat denk ik wel, want t zit nu zo erg hoog bij hem!
    maar ik laat t nog wel ff weten ;)

10. Mausje

Mausje Bekend lid

20 feb 2007
    589
    0
    0
    Ik hoor(lees) het wel. Sterkte vanavond ;)

Deel Deze Pagina