Hallo, Ondanks dat ik al een tijdje mee schrijf hier, heb ik me nog niet voorgesteld. Hoezo asociaal hihi Ik ben 32 jaar en woon in Limburg. Mama van drie zoontjes, eentje van twaalf, eentje van acht en de jongste is nu negen maanden. Ik heb een lieve vriend waar ik volgend jaar mee ga trouwen. Ik heb hem in 2003 leren kennen en in 2005 besloten we dat we samen een kindje wilden (die in 2006 is geboren) September dit jaar besloten we om voor nog eentje te gaan. In december zwanger, in februari een miskraam met 7.5 weken. We hebben een mooi piepklein grafje in de achtertuin, waar Guppie ligt begraven. We zien wel wat de tijd ons brengt.
dankjewel voor je welkom Jij trouwens ook veel succes, volgende week mag je klussen zie ik... doe je best!
Lief van je, maar het wordt weinig klussen voor mij. Ik moet namelijk naar het zieknhuis voor een kijkoperatie, omdat we al anderhalf jaar aan het klussen zijn en het nog niet raak is. In me vriend zit in het buitenland dus weinig sporten. Groetjes Jolie
van harte welkom, ook al was je er al hihi En veel succes met klussen de eerst komende tijd, en dat het deze x wel lekker innesteld