Hallo allemaal, Ik wil even laten weten dat ik me heb aangemeld. Al een aantal jaar lees ik mee op het forum maar nu is de tijd gekomen dat ik ook echt mee mag schrijven. Al sinds klein meisje droom ik er van om moeder te worden. Ik ben dan ook heel blij dat ik 3,5 jaar geleden mijn droom man heb gevonden en samen met hem een gezin mag stichten. Sinds 2 maanden zijn de condooms de deur uit en laten we alles op zn beloop gaan. Al probeer ik wel te zorgen dat we op de juiste dagen "klussen" zoals jullie dat hier zo leuk noemen. Ik hoop dat ieders droom uit mag komen! Liefs, BabyLeaf
Welkom Babyleaf! Spannend om er voor te gaan! Wat is jullie leeftijd? Ik en mijn man zijn beide 26 jaar en we zijn sinds 6 augustus jongstleden de trotse ouders van een zoon! Hopelijk is je menstruatie regelmatig (tussen de 25 en 30 dagen), dan weet je ook ongeveer wanneer je het beste kunt klussen. Bovendien zeggen ze dat als je om de dag doet klussen dat je dan de meeste kans hebt. Als je iedere dag zou klussen dan heb je kans dat de kwaliteit van het zaad van de man wat afneemt aangezien zijn zaadjes iedere dag geloosd worden. Spannend hoor!!!!!! Heel veel succes!!!!!!
hey babyleaf! welkom!! en wat heerlijk dat je er dan eindelijk voor "mag" gaan he! mn vriend en ik hebben ook lang er op gewacht voor we dr echt voor gingen doordat ik nog met een dansopleiding bezig was maar we wilden echt allebei al een aantal jaar graag ouders worden! ik vond t moment dat we besloten dr eindelijk echt voor te gaan zo heerlijk! en nu ben ik alweer bijna uitgerekend haha heel veel plezier! de periode waar je nu in zit vond ik ook heel speciaal dus geniet ervan zou ik zeggen en hopelijk zijn snel ook in blijde verwachting! liefs danielle
Dames. Bedankt voor jullie reacties. Het is harstikke spannend allemaal. Nog van harte gefeliciteerd met je zoon Lolliebol. Mijn vriend is ook jarig op 6 augustus. Mijn vriend is 27 jaar en ik 22. Mijn menstruatie is redelijk regelmatig( maart 26-31-33-30-26-27-25-29) Ik heb inderdaad ergens gelezen dat je het beste om de dag kunt vrijen ivm de kwaliteit van de zaadcellen. Dat gaan we dan maar proberen te doen. Ik heb vanmiddag bij de etos Multi Zwanger worden vitamines gekocht. Iemand ervaring? Ik slikte al 2 maanden foliumzuur maar wat extra vitamine is nooit verkeerd. Wanneer ben je uitgerekend Danielle? Wat spannend zeg. Het lijkt me heerlijk om je kind in je buik te voelen. Ohja, omdat ik mijn ei niet goed voel en mijn cyclus nog wat varieert heb ik ovulatietesten besteld. Ik ben benieuwd wanneer ongeveer mijn ei is. Wel makkelijk om te weten en ik vind het interessant om te weten wat mijn lichaam doet. Groetjes!
Ik heb vanaf het moment dat ik stopte met de pil ook foliumzuur geslikt tot en met de tiende week van de zwangerschap. Daarna heb ik van davitamon iets geslikt waar inderdaad meerdere vitamines in zitten (ook nog foliumzuur) maar ik zou zo gauw niet meer weten hoe dat die heette. Heel veel succes!!
Mooie cyclus hoor! Ik ben 19 november uitgerekend dus nog 6 weekjes! Qua vitaminen heb ik ook foliumzuur geslikt en nu slik ik zwangerschap vitaminen van gravitamon. Maar ik probeer toch wel zo veel mogelijk gewoon gezond te eten en als dat een dag lukt dan neem ik t ook niet. Foliumzuur is t belangrijkste in t begin! En wat betreft die kleine voelen.. Tja geweldig mooi en heerlijk gevoel! hopelijk mag je t snel zelf ervaren!!