Heeeeeeeeeeel goed speuren

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door CrossedFingers, 31 okt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. CrossedFingers

CrossedFingers Actief lid

6 okt 2016
    199
    0
    16
    NULL
    NULL
    Positieve ei op 22 okt
    Korte LF en ik moet vandaag ong worden, maar nog niks.
    Al paar dagen krampen, hoofdpijn, zere borsten. Alles wat je hebt voor de menstruatie.

De reguliere test geeft negatief. Bij de early van kV zie ik een heeeeeeel licht, dun verticaal streepje.

Ik houd het er maar op dat het weer niet raak is. Deze cyclus tarwekiemolie gebruikt, misschien ben ik daarom nog niet ong.

Bijgevoegde bestanden:

2. CrossedFingers

6 okt 2016
    199
    0
    16
    NULL
    NULL
    Of moet ik nog meer geduld hebben voordat er überhaupt iets te zien kan zijn? 😬😬😬😄😄😄

3. Beckje

Beckje VIP lid

12 jul 2010
    8.652
    4
    36
    zijn beide negatief. ik zie een pennenstreep en deze zijn gek genoeg minder gevoelig dan die 2 voor 5... nog even afwachten dus

4. CrossedFingers

6 okt 2016
    199
    0
    16
    NULL
    NULL

Verdorie! 😁

5. Beckje

Beckje VIP lid

12 jul 2010
    8.652
    4
    36
    je bent ook wel heeeeel vroeg met testen ;)

6. CrossedFingers

6 okt 2016
    199
    0
    16
    NULL
    NULL
    Whahaha ja!

Omdat ik vandaag ongesteld moet worden dacht ik dat dat de eerstmogelijke dag was, maar door mijn korte LF moet ik zo niet rekenen natuurlijk...

7. Beckje

Beckje VIP lid

12 jul 2010
    8.652
    4
    36
    nee inderdaad. nog even geduld dus. hopelijk heeft de olie ook geholpen en je lf langer gemaakt

8. CrossedFingers

6 okt 2016
    199
    0
    16
    NULL
    NULL
    Veel te spannend dit. Pffffff!

9. bozoe

bozoe VIP lid

9 jul 2014
    5.478
    5.839
    113
    Ik zie helaas ook (nog) niets. Ik vind die plustesten trouwens ook niet handig om af te lezen en ze zijn inderdaad minder gevoelig dan de 2 voor 5,-. Hopelijk heb je over een paar dagen een duidelijke positieve test:).

10. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Positieve ei op 22 oktober? :( Een positieve ovulatietest geeft niet de eisprong zelf weer, maar slechts de LH-PIEK welke de eisprong in gang zal zetten. Positieve ovulatietest op 22 oktober = eisprong dus uiterlijk op 24 oktober.
    24 oktober + 14 dagen = NOD 7 november.
    Je zit dan nu dus net een week na je ei te testen en dat is in de meeste gevallen, ook bij een korte luteale fase, veel te vroeg.
    Hoe kort is je luteale fase eigenlijk? Want als die echt te kort is, dan heeft het bevruchte eitje dus nauwelijks de kans om zich in te nestelen. ......

11. CrossedFingers

6 okt 2016
    199
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik bedoel positieve ovulatietest.

Ik heb deze maand voor het eerst teunisbloem gebruikt tot mijn ei en ben daarna overgestapt op tarwekiemolie om mijn LF te verlengen.

Mijn cyclus is normaal gesproken 23 dagen. Ik had vandaag ongesteld moeten worden, maar de krampen zijn nu na een paar dagen weer verdwenen...

Ik wacht nog maar even geduldig af. Als ik nog ongesteld wordt weet ik in ieder geval dat de tarwekiemolie geholpen heeft 👍🏻

12. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.933
    15.587
    113
    Nabij Utrecht
    Normaal dus 23 dagen.
    Op welke cd had je de vorige rondes dan een posi ovutest??

Verder eens met eerder geschreven.
    Je zit pas op 7 dpo en dus te vroeg om te testen en het pennestreepje is idd helaas negatief :(

13. CrossedFingers

6 okt 2016
    199
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ook altijd pas op dag 14, 15 of 16.

14. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.933
    15.587
    113
    Nabij Utrecht
    Dan had je dus een lf van 5-6-7 dagen als je echt al die maanden een cyclus had van 23 dagen.
    Hoelang heb je dit al??
    En op welke cyclusdag zit je nu?

15. CrossedFingers

6 okt 2016
    199
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ha, dat klopt. Daarom was ik ook zo positief over het feit dat ik nu nog niet ongesteld ben. Heb dit zover ik weet al jaren.

Ik zit nu op 7dpo

16. Beckje

Beckje VIP lid

12 jul 2010
    8.652
    4
    36
    misschien krijgt het eitje nu wel tijd om in te nestelen, wel positief blijven hoor! het werkt in ieder geval wel om je lf te verlengen :) dat is al een hele geruststelling

17. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.933
    15.587
    113
    Nabij Utrecht
    Nee hoeveelste cyclusdag zit je nu? (Niet dpo) ;)

Maar hoeveel maanden gebruik je al ovutesten?

18. CrossedFingers

6 okt 2016
    199
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ja precies! Zo dacht ik ook al! Tarwekiemolie heeft in ieder geval nut! Ik lees overigens ook wel eens dat een eitje na 5 dagen al kan nestelen. Ik was gewoon te ongeduldig 😉

19. CrossedFingers

6 okt 2016
    199
    0
    16
    NULL
    NULL

3 maanden. Ik zit nu op cyclusdag 24

20. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.933
    15.587
    113
    Nabij Utrecht
    Okay... dus het zou kunnen dat je ei de maanden daarvoor wel eerder is gesprongen ;)
    Even kijken wat er gebeurd.
    Je weet nog niet of je lf nu verlengd is aangezien je nog op je nod zit (vandaag dag 24 ongi betekent een cycluslengte van 23 dagen). ;)

Ik duim dat alles uitblijft en je over een dag of 5 een posi test in handen hebt.

Deel Deze Pagina