Hallo allemaal, HELP! ik heb net 1 a dagen voor mijn NOD een test gedaan van de kruidvat, en die gaf een licht roze streep aan, wel duidelijk te zien. ik had afgelopen week ook al wat klachten. dus volgens mij ben ik zwanger. nu komt het lastige van het verhaal. mijn vriend heeft me een week geleden plotseling verlaten, en die komt ook niet meer terug. (is terug naar zijn geboorteland). ik heb ook niets weer van hem gehoord. het is over dat weet ik. ik weet niet wat ik nu moet doen, ik sta er alleen voor. ja ik heb wel familie, maar dat is toch anders. ga ik dit wel redden? alleenstaande moeder met een baby, fulltime werk? emotioneel gezien en praktisch gezien? ik ben ook bang voor reacties van andere mensen. maar toch wil ik het jullie graag vragen, hebben jullie advies of hebben jullie hier zelf ervaring mee? alvast bedankt liefs
Je had deze vraag beter kunnen stellen in het forum 'alleen en zwanger' daar hebben ze hier meer ervaring mee en wss ook meer tips! Maar ik zou er wel gewoon voor gaan. Even alles op een rijtje zetten. Hoe zit je er financieel voor? Kijken waar je recht op hebt aan subsidies? En kijken of je toch contact kunt krijgen met je ex?? Verder denk ik altijd maar, na regen komt zonneschijn! Met andere woorden, het zal even zwaar worden, maar je zult miss ook wel weer een leuke man tegen komen.. En van je baby ga je houden. En in ieder geval zou ik me niks aantrekken van de omgeving. Mensen hebben toch altijd makkelijk commentaar op de situatie van iemand anders en ook zij zullen bijtrekken als de baby er eenmaal is. Gr. Carlien
Volg je gevoel.. Bedenk dat je er nooit alleen voor staat en dat na regen altijd zonneschijn komt.. ook jij kan dat. Ik zal inderdaad even als ik jou was vragen aan een mod om dit topic te verplaatsen. In Alleen en Zwanger-pijler zal je meer adviezen krijgen. Succes en sterkte.. en mocht je ook echt zwanger zijn.. Ook gefeliciteerd!
Jeetje meid, wat een lastige situatie! Eén ding weet je alvast zeker, het is maar goed dat je vriend weg is, want als hij nu al zo voor jou wegloopt en je in onzekerheid achterlaat is hij er nog niet aan toe om vader te worden/zijn. Wat wil je zelf? Was het kindje ongepland? Vind dat het ook scheelt of je 14 of 28 ben (om maar wat te noemen) en hoe je situatie is! Misschien kan je iets meer vertellen? Wel sterkte hoor, wat een heftige tijd moet dit voor je zijn!
Het dubbel posten van berichten is niet toegestaan. Je topic bij 'alleen en zwanger' laat ik open. Lotte