Ik heb een vraag waar ik al een tijd mee zit en kan verder niks hierover vinden. Hoop dat iemand een antwoord voor me heeft... 1. Wij proberen nu een paar rondes zwanger te worden en tijdens en na mijn eisprong heb ik enorme onderbuik en rug pijn en wil ik meestal een paar dagen achterelkaar in het warme bad ziten thuis om die pijn te verminderen. Nu vraag ik me af of dit wel goed is voor het innestelen en om zwanger te raken en of het sperma daarvan niet dood gaat wat eventueel nog in mijn baarmoeder zwemt. 2. Als je zeg maar geklust heb om de dag en een dag voor de eisprong en op de dag van de eisprong is dat erg? is dan het zaad niet zwak? ben steeds bang dat het teveel van het goede is als je dan 1x extra op de dag van de eisprong seks heb terwijl ik die avond daarvoor ook al seks heb gehad. Alvast bedankt Liefs.
Hai sugar. 1. Je kunt rustig een warm bad nemen na het klussen. Het zaad dat uberhaupt een kans maakt is toch al "binnen" en de warmte zal zo ver niet doordringen. 2. Een dag voor de eisprong is het beste tijdstip om te klussen. Alle "troepen" die je er daarna nog achteraan stuurt zijn alleen maar mooi meegenomen. Gewoon zo doorgaan dus. Succes!
Bedankt!! Het is omdat ik vaak hoor dat warme douches of bad niet goed is voor de man en voor de sperma kwaliteit maar ik dacht ook misschien is dat bij de vrouw ook als we geklust hebben.
Ik dacht eigenlijk ook dat een bad niet goed is. Ik ga niet in bad na de eisprong. Eigenlijk best stom, maar heb het gevoel dat dat niet goed is. Wij klussen een dag voor de eisprong en de dag van de eisprong. Ook 2 dagen achter elkaar. Volgens mij ligt het ook aan de kwaliteit van de zaadcellen of dat kwaad kan.
het verschilt per man denk ik of het wel of geen kwaad kan om elke dag te klussen. mijn moest zijn zaad inleveren om te laten controleren op vruchtbaarheid. we hadden de aavond er voor nog sex gehad. en smorgens om 7 uur moest het in een bekertje. nou zijn kwaliteit was nog steeds goed. ik denk dat je het goed doet zo. en een warm bad kan geen kwaad. alleen bij de man omdat de temp dan niet meer goed is in zijn ballen en dus daar dan de zaadcellen dood gaan. maar in jou dan is het wel zo diep daar word je niet zo snel te warm hoor.
Bedankt meiden! Ik heb het gevoel alsof het nog steeds niet helemaal goed is in bad gaan.. heel raar maar dat denk ik Misschien toch deze ronde maar niet doen, dan maar eventjes gewoon douchen.
@Sunlight Thanks! Wat goed zeg dat de kwaliteit van zijn sperma nog goed was!! Weet ik dat ook weer Denk dan toch dat dat ene keertje niet uit maakt.